Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Ik ben inmiddels als reserve geselecteerd om mee te gaan. Ik moet dit even overleggen met mijn werk, mijn zus (t is haar hond). Maar misschien zijn wij er dus ook bij.
Edit: Ik kan alleen denk ik niemand meenemen met een hond. Is het een grote hond? Heb namelijk niet zoveel zin in twee spelende honden in de auto terwijl ik met 120 over de snelweg rijd. Moet ook even kijken welke auto ik mee kan, of er uberhaupt 3 mensen en 2 honden inpassen.
Eloya schreef:Ehm dus ik moet ochtend en middag blijven? sta bij beide...
Ik had idd voorkeur voor ochtend omdat ik met loei mee zou rijden. maar weet niet of loei het ziet zitten dat ik met 2 honden mee ga
dus ik ga nog even opzoek of ik zelf vervoer kan regelen. Maar zeg nog niet gelijk mijn vervoer bij loei af
annikeee19 schreef:eilleen333 schreef:Ik ben inmiddels als reserve geselecteerd om mee te gaan. Ik moet dit even overleggen met mijn werk, mijn zus (t is haar hond). Maar misschien zijn wij er dus ook bij.
Edit: Ik kan alleen denk ik niemand meenemen met een hond. Is het een grote hond? Heb namelijk niet zoveel zin in twee spelende honden in de auto terwijl ik met 120 over de snelweg rijd. Moet ook even kijken welke auto ik mee kan, of er uberhaupt 3 mensen en 2 honden inpassen.
Weet je of je al mee kan ?
eilleen333 schreef:Ik ben inmiddels als reserve geselecteerd om mee te gaan. Ik moet dit even overleggen met mijn werk, mijn zus (t is haar hond). Maar misschien zijn wij er dus ook bij.