elmiran schreef:Sanne_com schreef:
Waar kom je vandaan?
Barneveld ( Gelderland). Zie net dat ik via Heiloo of Alkmaar kan reizen.
Ik zou bij station alkmaar uitstappen en daar de bus pakken naar Egmond aan zee, de bus stopt vlakbij de parkeerplaats

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_Famke schreef:We zouden eventueel toch ook gewoon alleen portretfoto's en rijden kunnen doen? Mocht dat handiger zijn voor de paarden..
Dat ze aan de longeerlijn lopen zie je vaak toch ook op de foto's, vooral als ze enorm druk zijn en gaan 'trekken'.
Jikkeee schreef:Celine_Famke schreef:We zouden eventueel toch ook gewoon alleen portretfoto's en rijden kunnen doen? Mocht dat handiger zijn voor de paarden..
Dat ze aan de longeerlijn lopen zie je vaak toch ook op de foto's, vooral als ze enorm druk zijn en gaan 'trekken'.
Daar zijn manieren voor om dit te ontwijken! Als fotograaf zou ik het erg leuk vinden als er wel een longeermoment zal zijn...
NathalietjeB schreef:voor diegene die met de bus gaan de bus rijd niet verder dan het zwembad aangezien de zeeweg open ligt!!! ook de weg bij de vuurtoren ligt open dus je ken enkel omrijden via de zuid!!
er in bij de patatzaak tegen over hotel zuiderduin dus links af daarna op de t kruising links, daarna de weg volgen over alle drempels, bij de eerste beste t splitsing weer links en dan recht door blijven rijden dan kom je uit bij de zuid parkeerplaats..