Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taarss schreef:Zijn er nog leuke modellen (paarden of honden) in omgeving Rotterdam die model willen staan?
Of fotografen die een keer samen willen fotograferen?
Nicky91 schreef:taarss schreef:Zijn er nog leuke modellen (paarden of honden) in omgeving Rotterdam die model willen staan?
Ik had toevallig een berichtje geplaatst boven de trouwjurk, of iemand in omgeving rotterdam het leuk zou vinden om af en toe af te spreken om foto's te maken![]()
Dus bij deze: Lijkt me gezellig! En mijn tante heeft een hondje die ook altijd wel op de foto wilt![]()
Ik zou ook wat meer in avond fotografie willen doen, weet niet of het jou ook wat lijkt?
Nicky91 schreef:taarss schreef:Zijn er nog leuke modellen (paarden of honden) in omgeving Rotterdam die model willen staan?
Ik had toevallig een berichtje geplaatst boven de trouwjurk, of iemand in omgeving rotterdam het leuk zou vinden om af en toe af te spreken om foto's te maken![]()
Dus bij deze: Lijkt me gezellig! En mijn tante heeft een hondje die ook altijd wel op de foto wilt![]()
Ik zou ook wat meer in avond fotografie willen doen, weet niet of het jou ook wat lijkt?
IngeN86 schreef:Ik heb een hondenmodel:p omgeving nijmegen. Foto's met wild ook mogelijk;)
Mijn Weimaraner Ivy
[ Afbeelding ]
xFace schreef:IngeN86 schreef:Ik heb een hondenmodel:p omgeving nijmegen. Foto's met wild ook mogelijk;)
Mijn Weimaraner Ivy
[ Afbeelding ]
Wat een gave hond! Het is dat de ik de komende weken geen tijd meer heb, kunnen we misschien in het voorjaar een keer een shoot plannen?
horserider22 schreef:Wij zijn voor zondag a.s. nog op zoek naar 3 paarden die model willen staan met een sprookjes thema. De meeting vind plaats op de soesterduinen.
Linkje naar het topic:
[FM] [P] Wintersprookje (omgeving UH)
IngeN86 schreef:Ik heb een hondenmodel:p omgeving nijmegen. Foto's met wild ook mogelijk;)
Mijn Weimaraner Ivy
[ Afbeelding ]
WiancaR schreef:Ik heb de volgende data tijd voor:
- stelletjes, portret, familie, vrienden en honden (geen paarden) in het stadspark Kampen (vlakbij Zwolle). Park staat vol met narcissen, sneeuwklokjes etc.
- Al het bovenstaande en paarden op een locatie rondom Kampen/Zwolle (moet goed bereikbaar zijn met ov en mooie locatie)
Data:
Za 12-3
Zo 13-3
Ma 14-3
Do 17-3
Za 19-3
Zo 20-3
Mijn portfolio: https://www.flickr.com/photos/malissaverhoef
Bij interesse ontvang ik graag een PB!
WiancaR schreef:Ik heb de volgende data tijd voor:
- stelletjes, portret, familie, vrienden en honden (geen paarden) in het stadspark Kampen (vlakbij Zwolle). Park staat vol met narcissen, sneeuwklokjes etc.
- Al het bovenstaande en paarden op een locatie rondom Kampen/Zwolle (moet goed bereikbaar zijn met ov en mooie locatie)
Data:
Za 12-3
Zo 13-3
Ma 14-3
Do 17-3
Za 19-3
Zo 20-3
Mijn portfolio: https://www.flickr.com/photos/malissaverhoef
Bij interesse ontvang ik graag een PB!