[P] Fotomeeting Limburg BE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Re: [P] Fotomeeting Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:52

ik ga ook af moeten melden helaas :'(
Olaf verhuisd een week voor deze datum van stal en aangezien een verhuis al veel stress mee brengt denk ik niet dat het handig is hem dan weer heen en weer te sleuren binnen zo een korte tijdsspanne.
Maar ik ga zeker proberen langs te komen op de dag zelf.

ZOu ik misschien bij de fotografen of de reservelijst mogen in dit geval? Ik heb niet super veel ervaring, maar zou graag wat meer oefenen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:53

Van mij mag je ook komen fotograferen, zal vast niet erg zijn. Wel jammer van Olaf!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:57

inderdaad jammer! hopelijk komt er nog een volgende keer :D
ALs iemand hulp wil met een paardje wil ik ook altijd komen helpen (omdat je ook fotograaf bent ofzo, of omdat je helemaal alleen zou moeten komen)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:03

er melden zich zo veel mensen af! :oo zijn we straks nog wel met genoeg :P

neleehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:07

Helaas krijg ik geen vervoer geregeld en zal ik mij moeten afmelden... :(

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 12:49

Jammer!
Op dit moment staan er dan 6 modellen op. Dat lijkt me eigenlijk voldoende. Luna staat nog als 1e reserve en moest dat niet lukken kan Marijke met eventueel haar zus ook?

Mochten er nog mensen zijn die nog modellen weten, mag je ze altijd opgeven als reserve zodat we zeker niet met te weinig zijn. Fotgrafen lijkt me goed zo.

Citaat:

Datum
Zaterdag 7 mei 2016
Reserve indien slecht weer: zaterdag 21 mei 2016

Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website)

- chimello | sk | website
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's
- Dejoni | -knip-
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr
- Lynn85 | Lynn | website

Reserve (worden in volgorde gekozen bij eventuele afmeldingen):
- loveskiara | CaVaLa Photography | website
- Skyefate | Odrada Degeest fotografie | website
- Mellanca | Melibre Fotografie | website
- Kimmie1995

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los (binnen omheining) of niet, extra bijzonderheden... | link naar foto's)

- chimello | Sansa | Alleen aan de hand | Buckskin bont met maanoog | foto's
- X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) | kan los afhangend van omheining en gedrag | Amigo1 Amigo2
- Snollygoster | Yutah | Kan los | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Foto's
- Amaranth7 | Diiana (fries) | kan los | kent vd ohz en los | z2 dressuur (kent piaffe en passage) foto 1 foto 2 | afhankelijk van werk
- lieke_ | Whirlpool | L2 - graag rijfoto's | foto1 foto 2
- Kirr | Washaki | kan volledig los, rijden kan zonder zadel en bit | foto1 foto2

Reserve:

- Luna2006 | May linn MB |foto1 foto2 foto3
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los mits hoge omheining en mensen errond, niet bereden | Foto's
- Tinniie | Arany | dekseizoen foto
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 13:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:06

Zou er al een dagschema met uren kunnen worden gemaakt eventueel? :)

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:09

ik kan nog steeds :) kan eventueel ook wel 2 paardjes mee nemen

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 13:15

x_Kaat_x schreef:
Zou er al een dagschema met uren kunnen worden gemaakt eventueel? :)

Tuurlijk, dan ga ik even mijn papier erbij zoeken voor wie voor of na middag wou :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:23

Mocht het nodig zijn, ik heb nog 3 gave jaarlingen die ook eventueel mee kunnen (nouja, heb een 2 paards trailer). Allemaal met kleurtjes (buckskin pearl, bay dun en smokey grullo). Mocht er echt een tekort zijn. De pearl en de grullo zijn van mijn moeder, mss wilt ze wel model zijn met eentje.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 14:10

Even een vraagje, vinden jullie als fotografen 15 min genoeg voor de portret foto's?
Mijn doel was 10-15 foto's per fotograaf. Dus echt met een maximum van 15, en probeer 10 als minimum te zien. Meer wordt toch te onoverzichtelijk.
Ik was dit weekend nog op een meeting en ik merk gewoon dat 20 min echt te lang is. Ook de paarden zijn dan bij de laatste fotograaf het vaak helemaal beu. Daarbij had ik gewoon zoveel verschillende foto's dat het echt moeilijk wordt om uit te kiezen.

Logooien wou ik op een half uur zetten met dus 10 min per paard. Rijden wou ik het totaal op 1u zetten, als dat sneller gedaan is, hebben we gewoon meer middag pauze of vroeger naar huis. De gene die klaar zijn met losgooien kunnen al opzadelen en eventueel losrijden als dat lukt met de paarden welke nog moeten log gegooid worden.

Ook merk ik dat het voor de fotografen vermoeiend wordt in de namiddag. Daarom dacht ik omdat chimello als fotograaf mee gaat haar vakjes leeg te laten waar de fotografen even kunnen rusten en Sansa als allerlaatste te doen met ons allen tegelijk. Chimello heeft toch 1 stukje nodig om haar paard te gaan halen. Dus zij krijgt het laatste blokje leeg.

Mochten jullie de rust tussenin niks vinden, dan zetten we 3 fotografen voor de laatste 2 (sansa niet meegerekend). Maar dan heeft Chimello waarschijnlijk wel een paard minder.
Afbeelding
Sowieso wil ik ook iedereen vragen om een half uur op voorhand er te zijn. Mocht mijn schatting dan te ruim zijn kunnen we alvast starten. Of om gewoon toch op tijd te zijn voor onvoorziene verkeersomstandigheden. Ook om er zeker voor te zorgen dat we echt om 10u kunnen starten, ik laat het uur zeker nog weten, ik ga nog zelf eens naar de locatie om te kijken hoever het van de parking is.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 14:13

Zoe_97 schreef:
ik ga ook af moeten melden helaas :'(
Olaf verhuisd een week voor deze datum van stal en aangezien een verhuis al veel stress mee brengt denk ik niet dat het handig is hem dan weer heen en weer te sleuren binnen zo een korte tijdsspanne.
Maar ik ga zeker proberen langs te komen op de dag zelf.

ZOu ik misschien bij de fotografen of de reservelijst mogen in dit geval? Ik heb niet super veel ervaring, maar zou graag wat meer oefenen.

:D Niet eens je vraag gezien, natuurlijk kan dat! Ik zet je er bij de volgende wijziging bij.
Extra hulp is ook altijd welkom, dus als je zin hebt om te helpen met paddock opzetten, eventueel bij de fotografen (reflectiescherm houden bijvoorbeeld) of modellen die geen hulp van thuis uit konden meebrengen. Gewoon toeschouwer spelen mag ook :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:16

Ik heb verzoek voor de 1e dag vrij ingediend dus ik hoop dat dat lukt en als die dag toch niet doorgaat wegens regen weet ik niet of de 2e dag nog haalbaar is voor mij.

Is er misschien een mogelijkheid dat Sansa in de ochtend kan? Ik kan haar niet uren bij de trailer laten staan. Ik weet niet of mijn moeder alleen wilt rijden want ik moet dan zelf anders met openbaar vervoer komen.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:59

top! komt goed uit! Ga nog wat schriktrainingen houden en meneer wat extra mee naar buiten nemen zodat we straks toch min of meer buiten-proof zijn :')

Hoe zit het met de andere paarden? Zijn die rustig? :D
Uit ervaring gewoon geleerd dat paardlief ook rustig wordt van andere paarden die rustig zijn :P

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:06

Moeder wilt wel model staan met een van de jaarlingen, kan eventueel als reserve? :) Heb het haar gevraagd.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:09

Ik reageer straks wel even uitgebreid, maar kan normaal gezien ook nog steeds hoor :)

lieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:47

Wij zijn zondag nog gaan wandelen met de paardjes op de teut en parkeren ons altijd aan de camping vandaaruit vertrekken er verschillende ruiterpaden en zit je vlak aan water en aan duinen.

Normaal gezien is hij heel braaf maar tijdens de wandeling deze keer toch wat gestressed dus geen idee hoe hij zich gaat gedragen op de meeting :-P

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 18:56

Ik heb het even heel druk gehad voor de wijziging van het uurrooster. x_Kaat_x of Amaranth7, is er een van jullie voor wie namiddag evengoed past zodat Sansa in de voormiddag kan? Dan hoef ik niet chinese vrijwilliger te kiezen..

Dan hebben we wel niet het pauze plan wat ik in gedachten had, maar daar zoek ik wel wat op. Ofwel doen we het gewoon zoals normaal 2x 3 achter elkaar met dan gewoon Sansa terwijl de 1e groep aan het opzadelen en inrijden is.

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:34

Namiddag gaat voor mij. :) geen probleem. Het is bij mij even afwachten of ik ingeroosterd sta (weet ik vrijdag) of ik mee kan :)

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 10:50

Het ziet ernaar uit dat ik helaas geen vrij zal hebben op zaterdag.
Bij deze zal ik mij dus ook afmelden als fotografe.

Wel erg jammer, was erg graag meegegaan!

Gelukkig hebben we nog genoeg reservefotografen op de lijst staan, dan is er tenminste vervanging voor mij ;)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 13:02

Jammer dejoni!

Citaat:

Datum
Zaterdag 7 mei 2016

Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's

- Kimmie1995
- Zoe_97

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los (binnen omheining) of niet, extra bijzonderheden... | link naar foto's)

- X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) | kan los afhangend van omheining en gedrag | Amigo1 Amigo2
- Snollygoster | Yutah | Kan los | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Foto's
- Amaranth7 | Diiana (fries) | kan los | kent vd ohz en los | z2 dressuur (kent piaffe en passage) foto 1 foto 2 | afhankelijk van werk
- Kirr | Washaki | kan volledig los, rijden kan zonder zadel en bit | foto1 foto2

Reserve:

- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los mits hoge omheining en mensen errond, niet bereden | Foto's

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 20:03

Ik zie dat ik van de reservelijst af ben, leuk :D Iets minder voor de fotograaf die niet kon natuurlijk :P
Ik kan nog steeds komen :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 20:16

Ik weet nog niet of mijn vrij wordt goedgekeurd... Hoop het wel.

En mijn moeder kan met een van de jaarlingen wel als reserve model nog, heb een 2paards trailer. Mocht er echt ineens veel uitval zijn :) Ik hoop wel dat de vieze vacht weg is tegen dan! Ik poets iedere dag :\
Hebben jullie een voorkeur aan halster voor Sansa? Ik wil een touwhalster bestellen. Beige als haar vacht of lichtblauw tov haar maanoog? Of zwart? :+

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 21:11

Art_Ificious kan er helaas niet bij zijn omwille van werk. De volgende reserve fotograaf heb ik dus al erbij gevoegd.

Ik vrees dat ik zelf niet aanwezig zal kunnen zijn... :( Ik had verlof aangevraagd ze zeiden "oh dat moet wel lukken" maar nu er zijn 2 collega's langdurig ziek gevallen. En zo stom als ik was had ik gezegd "als het niet lukt, lukt het niet".
Is er iemand die zich geroepen voelt om de organisatie zo wat op zich te nemen? Ik wil er graag nog bij helpen als dat nodig is, voor de schema's ed. maar zelf aanwezig zijn gaat hoogstwaarschijnlijk niet lukken. Ik laat mezelf er nog even bij staan, want het definitieve antwoord komt maandag pas.

Citaat:

Datum
Zaterdag 7 mei 2016

Citaat:

- Kimmie1995
- Zoe_97

Citaat:

Reserve:

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:47

Ik vrees ook of ik vrij krijg, maar dat is nog niet zeker.