Thanks Nieuw knollie ooit, dan kom ik zeker foto's maken!!
FlyingHigh
Geplaatst: 17-04-16 22:48
OOOOOOOHHHHHHH, meiden, wat een schitterende foto's! Namens Monique, die compleet zit te stuiteren achter de computer, maar niet op Bokt kan komen nu, ongelooflijk bedankt! Ze is blij met jullie prachtige plaatjes van haar mooie mannen.
Duality
Geplaatst: 17-04-16 22:51
Oh wauw wat een gave foto's zitten erbij zeg! Ik zag ze voorbijkomen marlies! Echt supertoffe platen!
En jenne ohh wat een gave plaat zeg
Stiekem hoop ik ook heeeeeel erg dat er toch mensen zijn die wat foto's van der uitsloof momentje in draf hebben!
Ben vooral ook echt benieuwd naar alle actie foto's oh wat hou ik daar van Hahah en natuurijk de portret foto's ik hoop dat er wat bij zit hahaha maar ze was niet de makkelijkste vandaag
Hahah oh wat wordt ik enthousiast als ik zoveel mooie plaatjes voorbij zie komen, ook de foto's van de andere paarden, geweldig!
Aaahh wat een leuke foto's allemaal! Dankjewel allemaal nog voor vandaag!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-16 23:05
Fijn dat jullie ze zo leuk vinden!!
poedersuiker lintjes zitten op deze foto echt op de verkeerde plekken.. Niet heel netjes, met evt. nabestellen zal ik er uitgebreider en netter voor zitten. Nu zonder muis was even k*t haha.
Als de fotografen niet mijn e-mail en wachtwoord weten, stuur mij even een pb'tje.
EDIT: denken jullie aan de min. & max. aantal foto's? Om het een beetje eerlijk te houden naar de modellen toe dat het ene model niet maar 2 foto's heeft van een fotograaf en een ander model van dezelfde fotograaf 20.
hamsterfan
Geplaatst: 18-04-16 11:12
Zouden de modellen mij misschien een pbtje kunnen doen met hun email adres? Ik wil ze ook graag via wetransfer sturen namelijk Kwaliteit blijft dan beter
bobo2000
Geplaatst: 18-04-16 11:14
hamsterfan schreef:
Zouden de modellen mij misschien een pbtje kunnen doen met hun email adres? Ik wil ze ook graag via wetransfer sturen namelijk Kwaliteit blijft dan beter
Is de rest van de fotografen ook bereid ze evengoed ook nog via wetransfer te sturen? Zo heb ik ze makkelijk en snel (en in goede kwaliteit) in mapjes op mn laptop.
Gezien! Zitten echt hele gave tussen! Had je niet ook nog actie foto's van blacky? Meende ze wel voorbij te zien komen? Of ben je nog bezig, kan ook natuurlijk
Ik heb maar 8 goeie foto's van Blacky. Waaronder dus helaas maar 1 actiefoto. De rest heb ik niet goed getimed of er liepen draadjes voor zijn hoofd... Sorry....