Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Snert weer.. zou vandaag Sjol in de voorwas zetten het is wel niet koud, maar blijft miezeren, dan droogt ze als ze door en door nat is natuurlijk nooit meer, dus gaat nu even niet, hopelijk vrijdag avond beter weer.. dan voor de les sjol voorwassen.. en zaterdag ochtend voor de wedstrijd met Toobs hoofdwas. Moet zo vroeg anders droogt haar giga staart niet, dat duurt gewoon hele dag.
Heb messing stang kunnen lenen geloof ik (krijg hem vrijdag als het goed is) dus dan S&T hoofdstel met franse lelies en bijpassende bitten.
(heb voor Sjol een gewoon hoofdstel met zilveren bitten normaal gesproken, vandaar de leen actie)
Dit hoofdstel dus, maar dan met S&T erin ipv alleen trens.
[ Afbeelding ]
JolisaJ schreef:Wauw Sjolvir, wat een prachtig hoofdstel!![]()
Even een dingetje, of twee dingen eigenlijk. Sammy staat sinds 2 weken op een nieuw plekje. Dat gaat allemaal hartstikke goed, maar de eerste 2 dagen zijn er toch wat happen uitgedeeld, dus hij heeft hier en daar nog wel een kaal plekje helaas (geen grote hoor). En het bezoek van de hoefsmid is verschoven, dus hoefjes zijn ook niet perfect. Hopelijk vinden jullie dat niet heel erg, ik kan er helaas niks aan doen.
SarahIlse schreef:Geeft niets hoor. Hoeven zijn een detaildingetje, zie je denk ik alleen als je erop gaat letten & heb je misschien een foto van een plekje? Anders valt het wel te shoppen als het op een beetje een gunstige plek zit.
estella81 schreef:Vandaag onderzocht of mijn paard CAPE proof is. Nou enof!! Ze is super braaf!!! OOk mijn jurk aangehad, maar die stroopt een beetje raar op op het paard.. Ik zal ff kijken of dat ik anders zwarte rijbroek met zwart corset aandoe.. Kan ook leuk zijn. Maar eerst even kijken of ik mijn jurk kan verbouwen..
moonforever schreef:als ik nog wat mee moet nemen moeten jullie het zeggen, neem al me stang en trens mee en klein bitje haha heb nog van alles hier hihi of nog lekkers voor de fotograven, hihi
ik heb nog veell bellenblaas in me huiss liggen![]()
ga morgen me schuur in duiken haha