Piekosjj schreef:Ik heb ook nog niet gestemd!Lisa ik vind jouw pony enorm leuk, is haast een spiegeltje van de mijne Zij had nog niet gestemd...weet niet of ze dat ondertussen wel gedaan heeft?
Oww spannend Als ik mee mag zal ik ook mn reflectie scherm wel meenemen (lekker grote van 1.08m diameter).En uiteraard de trukendoos voor een mooie hals erop te krijgen.
elle108030 schreef:volgens mij heeft dh_shots nog niet gestemdjawel hoor. Had gelijk die middag gestemd
elle108030 schreef:oke dan heeft iedereen gestemd, ik zal als ik thuis ben de modellen online zetten.
de modellen zijn bekend!!jackyline / jacky / jiske / haflingercarmax / carma / sara / welsh nwrmerleen va / marleen / jitze / fries x belgisch nessie / margot / goldy / haflingerunleash / lotte / boefje / welsh x shetabsque_dubio / anouk / passion / welsh nwrniwla / deborah / diesel / tinker x friesrianne1994 / rianne / liz / shetlanderde reserve zijn op volgorde1. lrtj_ / laura / pim / fries 2. mnon1994 / manon / romy / haflinger3. janneke584 / janneke / anke / fries 4. lisafaded / lisa / sammetje / new forest 5. corinax / corina / pandour / kwpn 6. nessie / margot / carrera / nrps 7. xlaus_ / laura / tina / Tinker x (kwpnxtrekpaard) 8. naskapower / nienke / lizette / haflinger