Ik meld me ook weer als fotograaf. Laatste periode niks meer aan bokt gedaan of überhaupt aan fotograferen, dus een meeting die om de hoek is moet prima lukken.
Heb het bubbeltje al verteld dat wij zaterdag een uitje hebben, en hij was een en al oor (of het waren de gedachtes dat ik mss wat lekkers zou hebben ) Ik hoop echt dat het zaterdag niet te gek warm wordt. De berichten zijn nog steeds goed maar ik blijf toch nog maar even duimen
Bo heeft een hartruis. Dus ik moet gewoon oppassen met heel warm weer Rustig kent die hond nl nog steeds niet En hem krijg je het water niet in, dus dat verkoelen is lastig bij hem. Ik heb ook water bij me en de bolderkar, kan van alles in.
Ja hoor, het gaat nog steeds door Momenteel even weinig nieuws, locatie is bekend, modellen zijn bekend, schema is bekend, nu is het een kwestie van afwachten Ik moet nog even het schema aanpassen, Jorinda kan helaas niet meer komen, maar daar heb ik alweer de opvang voor gevonden
Het ziet er naar uit dat het weer morgen goed mee werkt. Zou de locatie nog 1 keer genoemd kunnen worden met adres voor tom tom gebruikers ? Ik heb net al een paar pagina's door gespit maar t is best een zoek tochtje zo tussen het werk door. Bij voorbaat dank
Tigress
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-15 08:53
Ja hoor
Les Chevaux Voorbosweg 10 9528 TA Buinen
Vanaf die locatie hang ik briefjes op die gevolgd kunnen worden
Na nog een onverwachte afmelding druk gaan zoeken, ik heb inmiddels 1 model erbij en met wat geluk ook een tweede. De ene is een lab mix van bijna 10, en de ander een beagle van 12+