Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:Ahum, beetje onnozel misschien, maar mag ik me hier toch weer aanmelden als fotograaf?
Heb het de laatste weken zo vaak gefietst dat de afstand eigenlijk geen obstakel meer is, dus doe het met liefde 2x in één weekend voor een keertje...(en ik vind die mini's zo leuk!)
Zag dat jullie ineens behoorlijk wat afmeldingen hebben, en heb voor de terugweg al een lift aangeboden gekregen!
Happinez schreef:Eventueel kan ik Perla , m'n perlino merrie ook nog mee nemen ipv Doerak als iemand dat graag heeft.
Afhankelijk van het weer kan ik haar eventueel ook wel mee nemen, ze gaat pas volgende week naar de hengst. ( heb namelijk geen tijd om d'r helemaal te wassen, al is ze op het moment aardig schoon , maar wel in weideconditie en niet beleerd )
magda_90 schreef:Ik hoop dat Mo zich gedraagt. Hij was vannacht wederom zwaar onrustig en heeft nog duidelijk pijn.
Happinez schreef:Nee ik bedoel I.P.V. ik neem er sowieso maar 1 mee.
magda_90 schreef:Je bedoelt 's avonds neem ik aan? Ja ik wil rond 18:00 uur de knoop doorhakken.
Jolliej schreef:Is het castreren wel goed gegaan dan? Want normaal gesproken horen ze er niet zo erg pijn aan te hebben?
criollo_yess schreef:ik kan voor de middag eventueel nog wel een vriendin meenemen met een 2 jarig shethengstje als model. Donkerbruin, wel geschoren, maar oh zo'n koddig koppie met veel manen erop.
Jolliej schreef:Van mij mag je haar vragen, maar dan wil ik het eigenlijk wel binnen een half uur weten, want dan kan ik het nog aanpassen. Kim_asterix reageert niet meer, zal haar pbtje doen dat er nog een half uur is. Want ik ga niet de hele nacht bezig blijven. Half elf komt het echte, echte definitieve schema online, want dan ga ik echt niets meer veranderen...