Ik!! Totaal niet bekend daar, maar een adres en postcode, daar moet mijn navigatie zich mee redden toch? Vroeger wel eens in Oenkerk geweest op de praktijkschool, maar dat is heeeeeeeeeel lang geleden
Als ik niet meteen reageer mag je altijd een pbtje sturen, dat is net wat een betere reminder. De meeting in de 24ste, dus aankomende zondag. We duimen voor goed weer, ik moet zeggen dat als ik de voorspellingen vergelijk met wat we hebben, het me tot nu toe alles mee valt.
Reservelijst is als volgt: Ketly -> die ik nu PB of ze mee kan/wil omdat we één fotograaf uitvaller hebben. Patries Ejuniorjoost
Ik print de planning voor de fotografen, de modellen moeten zelf even printen als ze het graag mee willen. Maar ik loop ook rond om alles in goede banen te begeleiden Ik hoorde vorige keer dat bij andere meetings er wel eens fluitje wordt gebruikt, is dat een optie op het moment van wisselen of hebben jullie liever dat ik langs huppel?
In de pauze wil ik wel voor koffie zorgen, is dat ook een idee? Dan neem ik twee thermosflessen mee. Of ééntje koffie en een thee?
Haha, dacht al, welk koekje..? Ik drink ook liever thee, dus dat neem ik sowieso mee. En dus een kan koffie, zeker als het wat kouder is is het fijn om iets te hebben om op te warmen
Heb er ook zin in dames Geen modellen die zich af melden tot nu toe toch? Ik stuur jullie allemaal van de week even een berichtje met mijn telefoonnummer, mocht er wat zijn ben ik daar ook altijd bereikbaar op