Mijn mening zou ook zijn dat stemmen eerlijker is.
De fotografen doen het gratis (tot het nabestellen dan maar bedoel alleen de meeting) en het is voor hun ook weer van belang wat ze voor hun portfolio kunnen gaan gebruiken.
Als beginnend fotografe en naast ontzettend gestoei met Photoshop wat ik ontzettend duur moet gaan kopen, kost het hartstikke veel tijd.
Zelf ben ik dan al sinds dat ik weet van de meeting lekker aan het rondneuzen en aan het struinen waar ik wat kan vinden.
Omdat er zoveel tijd is voordat de meeting er is, wil ik proberen dingen zelf te maken, zoals een sjaal. Me moeder is een fantastische naaister en ze wilt me vast wel helpen. Ze bood me ook al aan een cape te maken
Niet dat ik er veel tijd voor hebt, aangezien ik fulltime werk, maar ik wil dit gewoon en vind het beter als achter me laptop hangen met een filmpje als ik bij me paarden ben geweest

(Heeft iemand trouwens nog tips welke steek je het beste kan gebruiken? Ik wil de "nieuwere" versie sjaal maken, dus met 2 dunne strepen kleur.)
Ben nog even aan het kijken voor welk huis ik uiteindelijk wil gaan, maar dat ligt ook een beetje aan welke kleuren kleding ik het beste kan komen.
Denk dat ik voor Zwadderich ga (Evil rules!

)