Fotomeeting honden limburg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Re: Fotomeeting honden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:31

Ja we moeten sowieso even goed kijken. Hier in Limburg wordt overal gif gestrooid, en op de Brunssummerheide ligt ook. Dus mensen met honden, let goed op dat ze niks vreten..

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:43

Misschien een tip voor de fotografen ik neem zelf altijd een grote handdoek of fleece deken mee. Als je dan een klein hondje hebt kun je daar op gaan liggen om op de hoogte van de hond te gaan liggen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 15:18

O das een goeie! Ik ga altijd gestrekt op de grond :') deken is dus een goede tip :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 15:29

Deed ik eerst ook maar ik nam zoveel zand mee dat ik het zelfs in mijn camera had zitten. Dus dan maar een deken :P Heb er altijd 1 bij me :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:09

Citaat:
Fotomeeting 5 April - Brunssummerheide

Op 5 April vind de Bokt fotomeeting plaats op de Brunssummerheide, in deze 'brief' vind je alle informatie die je nodig hebt. We verzamelen tussen 8.15 & 8.30 bij Manege de Brunssummerheide, gelegen aan Ouverbergstraat 2, 6445 PC te Brunssum, zorg dat je op tijd aanwezig bent. Als we compleet zijn lopen we gezamelijk richting de rode beek, rond de rode beek zullen de fotografen zich opstellen verdeeld over vier of vijf locaties. We beginnen om 9.00 uur met de eerste ronde foto's, om 9.20 zal er een fluitsignaal klinken, wissel zo snel mogelijk volgens het schema. Dit blijven we herhalen tot we het schema rond zijn. Hierna volgt er een pauze waarna we met de volgende groep van start kunnen.

Informatie voor de modellen die zich in groep twee bevinden:
Jullie zullen zelf richting rode beek moeten wandelen omdat jullie groep later van start gaat, zorg dat je tussen 10.45 & 11.00 bij de rode beek bent!

Groepsfoto:
Tijdens de wisseling van de wacht zijn we allemaal aanwezig, het lijkt me een leuk idee om dan de groepsfoto te maken.

Afmelding / verhindering:
Het kan altijd gebeuren dat je verhindert bent op het laatste moment, of je staat in de file, je hond heeft in de modder gerold en krijgt een last-minute bad, je schoonmoeder heeft je auto, je weet maar nooit. Ik ben 24/7 bereikbaar op mijn mobiele telefoonnummer, dat is 06 XXXXXXXX. Bel / Sms / App, stuur een postduif, als je maar laat weten wat er aan de hand is zodat we niet onnodig op je staan te wachten of ons onnodig zorgen maken.

Andersom ook, mocht de fotomeeting om wat voor reden dan ook worden afgelast op het laatste moment stuur ik een sms naar iedereen waarvan het telefoonnummer bekend is. Ik zou het dan ook prettig vinden om een reactie te krijgen zodat ik weet dat je de sms ontvangen hebt. Heb ik je telefoonnummer niet, en sta je voor nop op de Brunssummerheide dan is dat je eigen schuld, ik heb je dan niet kunnen bereiken.

Algemene informatie:
Aan de kant van de rode beek mogen honden niet los, je hond loslaten is dus op eigen risico. Heb je je hond los en de boswachter betrapt je, kost je €95,- en een verbod voor de Brunssummerheide voor een aantal weken. Is je hond niet sociaal, agressief of niet onder appèl, laat de hond dan niet los. Het is handig als je iemand meeneemt die je eventueel een tweede hond of een hoop rommel (die de meeste toch meeslepen) aan kunt afgeven.
Code
LET OP: Op de Brunssummerheide zijn meldingen geweest van gif, sponzen, brokken etc. Is je hond een snuffelaar, struirover of bermvreter doe hem dan NIET los of doe hem een muilkorf om! 

De fotografen:
1. Astridjj_ -
2. _Sanne
3. Hanna_94 - Telefoonnummer bekend, echter is dit een huisnummer?
4. Othelloster
5. Samblabla
6. Xoranlover
7. Pluttersput - Telefoonnummer bekend
8. XxLiesjuhxX - Telefoonnummer bekend
9. _Ashii_
10. OVB Leny_Horeman

De modellen:
1. Afghaanse windhond - Telefoonnummer bekend
2. Duitse herder (Kyna) - Telefoonnummer bekend
3. Turkse straatloper - Telefoonnummer bekend
4. Duitse herder (pup)
5. Border collie - Telefoonnummer bekend
6. Welsh corgi cardigan - Telefoonnummer bekend
7. Herder / Rottweiler kruising - Telefoonnummer bekend
8. Sheltie - Telefoonnummer bekend
9. Alaskan malamute
10. Engelse springer spaniel - Telefoonnummer bekend

Fotografen groepen:

Groep 1:
Astriidj
XxliesjuhxX

Groep 2:
_Sanne
Pluttersput

Groep 3:
Xoranlover
Samblabla

Groep 4:
Hanna_94
Leny_horeman

Groep 5:
Othelloster
_Ashii

Afbeelding

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 17:13

KimD schreef:
Citaat:
Fotomeeting 5 April - Brunssummerheide

Op 5 April vind de Bokt fotomeeting plaats op de Brunssummerheide, in deze 'brief' vind je alle informatie die je nodig hebt. We verzamelen tussen 8.15 & 8.30 bij Manege de Brunssummerheide, gelegen aan Ouverbergstraat 2, 6445 PC te Brunssum, zorg dat je op tijd aanwezig bent. Als we compleet zijn lopen we gezamelijk richting de rode beek, rond de rode beek zullen de fotografen zich opstellen verdeeld over vier of vijf locaties. We beginnen om 9.00 uur met de eerste ronde foto's, om 9.20 zal er een fluitsignaal klinken, wissel zo snel mogelijk volgens het schema. Dit blijven we herhalen tot we het schema rond zijn. Hierna volgt er een pauze waarna we met de volgende groep van start kunnen.

Informatie voor de modellen die zich in groep twee bevinden:
Jullie zullen zelf richting rode beek moeten wandelen omdat jullie groep later van start gaat, zorg dat je tussen 10.45 & 11.00 bij de rode beek bent!

Groepsfoto:
Tijdens de wisseling van de wacht zijn we allemaal aanwezig, het lijkt me een leuk idee om dan de groepsfoto te maken.

Afmelding / verhindering:
Het kan altijd gebeuren dat je verhindert bent op het laatste moment, of je staat in de file, je hond heeft in de modder gerold en krijgt een last-minute bad, je schoonmoeder heeft je auto, je weet maar nooit. Ik ben 24/7 bereikbaar op mijn mobiele telefoonnummer, dat is 06 XXXXXXXX. Bel / Sms / App, stuur een postduif, als je maar laat weten wat er aan de hand is zodat we niet onnodig op je staan te wachten of ons onnodig zorgen maken.

Andersom ook, mocht de fotomeeting om wat voor reden dan ook worden afgelast op het laatste moment stuur ik een sms naar iedereen waarvan het telefoonnummer bekend is. Ik zou het dan ook prettig vinden om een reactie te krijgen zodat ik weet dat je de sms ontvangen hebt. Heb ik je telefoonnummer niet, en sta je voor nop op de Brunssummerheide dan is dat je eigen schuld, ik heb je dan niet kunnen bereiken.

Algemene informatie:
Aan de kant van de rode beek mogen honden niet los, je hond loslaten is dus op eigen risico. Heb je je hond los en de boswachter betrapt je, kost je €95,- en een verbod voor de Brunssummerheide voor een aantal weken. Is je hond niet sociaal, agressief of niet onder appèl, laat de hond dan niet los. Het is handig als je iemand meeneemt die je eventueel een tweede hond of een hoop rommel (die de meeste toch meeslepen) aan kunt afgeven.
Code
LET OP: Op de Brunssummerheide zijn meldingen geweest van gif, sponzen, brokken etc. Is je hond een snuffelaar, struirover of bermvreter doe hem dan NIET los of doe hem een muilkorf om! 

De fotografen:
1. Astridjj_ -
2. _Sanne
3. Hanna_94 - Telefoonnummer bekend, echter is dit een huisnummer?
4. Othelloster
5. Samblabla
6. Xoranlover
7. Pluttersput - Telefoonnummer bekend
8. XxLiesjuhxX - Telefoonnummer bekend
9. _Ashii_
10. OVB Leny_Horeman

De modellen:
1. Afghaanse windhond - Telefoonnummer bekend
2. Duitse herder (Kyna) - Telefoonnummer bekend
3. Turkse straatloper - Telefoonnummer bekend
4. Duitse herder (pup)
5. Border collie - Telefoonnummer bekend
6. Welsh corgi cardigan - Telefoonnummer bekend
7. Herder / Rottweiler kruising - Telefoonnummer bekend
8. Sheltie - Telefoonnummer bekend
9. Alaskan malamute
10. Engelse springer spaniel - Telefoonnummer bekend

Fotografen groepen:

Groep 1:
Astriidj
XxliesjuhxX

Groep 2:
_Sanne
Pluttersput

Groep 3:
Xoranlover
Samblabla

Groep 4:
Hanna_94
Leny_horeman

Groep 5:
Othelloster
_Ashii

[ Afbeelding ]

Mooi duidelijk! :D
Ik zal je mijn nummer even in een pb sturen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 17:22

Ik zal straks ook even PB'te de deur uitdoen met mijn nummer. Wilde het alleen niet openbaar zetten. :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 17:31

Ziet er goed uit :D

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:44

Is er iemand van groep 2 die weet hoe bij de rode beek te komen? Ben niet bekend op de brunsummerheide en zou het fijn vinden om samen af te lopen naar de locatie.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:55

8:15 vind ik wel erg vroeg! Moet van bijna 100km komen! :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:09

Je maakt een grapje zeker? :') Ik heb wedstrijden die zijn nog verder dan dat en dan wordt ik 7.30 op het secretariaat verwacht.

Joyce, als het niet lukt dan kom ik je halen! Of zorg ervoor dat iemand je komt halen. Het is niet moeilijk, alsmaar rechtdoor, maar je weet maar nooit.

Edit: mocht je het prettig vinden mag je de dag van tevoren wel hier komen slapen?

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:28

Ik vind het ook wel errug vroeg. Moet er ook een uur voor rijden. En dan is het ook nog eens Pasen, dus zou graag gewoon met de familie kunnen ontbijten. Meeste meetings beginnen rond half 11 normaal...

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:36

Ik dacht dat het aan mij lag dat het vroeg is. Bovendien is het licht vaak nog flets rond die tijd....

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:40

Op deze manier ben je nog redelijk op tijd klaar, anders ben je de hele dag kwijt.

Ik ben niet anders gewend als dat meetings vroeg beginnen, ook die waar ik ruim 250 kilometer voor moest rijden. Heb het dus ook zo vroeg gedaan omdat het Pasen is, mensen hebben vrij en gaan wandelen. Als we later gaan hebben we veel meer last van andere mensen.

Edit: Als de meerderheid later wilt beginnen draag ik de meeting over aan iemand die het 's middags wilt organiseren. Dan trek ik me terug, ik heb absoluut geen zin in het gezeur van mensen op de Brunssummerheide en van Tim.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:46

Nou goed, ik trek met terug uit de meeting. Dan kunnen jullie hem gewoon zo laten staan zoals die is!
Wie weet komt er nog een andere meeting, dan kan ik tegen die tijd altijd nog kijken!

Vind het gewoon erg vroeg, normaal ook niet erg. Maar als ik de avond ervoor een feest heb gehad tot een uur of 2 snachts en de volgende dag er wel erruugg vroeg uit moet (6u), dan wordt dat erg veel.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:59

Zoals ik het nu zie zijn het er meer met je eens, dus ik denk dat ik me terug trek en het overdraag. Dan is het probleem ook opgelost.

Want als jij je terug trekt blijven er nog maar 8 fotografen over, hebben we / ze ook niks aan, en ik wil geen gezeik op de heide.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:18

Ik zie dat hierboven 11 uur wordt geopperd, dat zou wel kunnen. Maar dan zou het wel verstandig zijn om naar de andere kant van de hei te gaan, het losloopgebied. Dan kunnen mensen niet zeuren en de boswachter ook niet.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:32

Ik zou het wel heel jammer vinden als je hard je best gedaan hebt en dan door zoiets als tijd af haakt. Misschien kunnen we gewoon met zijn alle een oplossing vinden en iedereen tevreden houden? Ik snap jou punt ook met drukte.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:32

Moeilijk dit idd... Ik ben liever ook voor vroeg. Licht is dan niet optimaal, maar ga er maar van uit dat Pasen gruwelijk druk is op de hei. Dan wordt t een groot feest met allemaal mensen die wel hun honden loslaten 'omdat ze toch niks doen' behalve de meeting verpesten :')

Misschien opper ik nu een heel dom idee... Maar anders een andere datum?

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:43

Ik vind vroeg eigenlijk wel lekker. Heb je nog wat aan de dag!
Maar ik pas me aan. Hoor het graag.
Ik wil mijn nummer ook doorsturen. Naar wie?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:43

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dan kunnen we het niet maken om niet helemaal opnieuw te beginnen. Want dan kunnen andere modellen / fotografen waarschijnlijk ook.

We kunnen het wel naar 11 uur doen, maar zoals eerder gezegd verhuis ik dan ook liever naar het losloopgebied. Dan kunnen tenminste geen mensen zeuren die daar lopen in hun zondagse kleding.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:54

Hmm, lastig hier. 9 vind ik inderdaad ook heel vroeg, zeker omdat het licht dan vaak nog niet optimaal is.
Maar ik snap dat hoe later, hoe drukker het wordt, zeker met pasen.
Misschien beginnen om 10uur? Mooie tussenweg?
Overigens wou ik nog even zeggen dat ik 4 uur aan een stuk fotograferen met slechts een kwartiertje pauze tussenin wel heel zwaar vind :=
Maar ja, ook hier snap ik wel dat er niet een ganse middagpauze kan ingepland worden omdat je dan weer zit met het shooten in de namiddag en de drukte op de heide.

Oh, mijn nummer een huisnummer? Nee hoor, gewoon een belgische gsm-nummer :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:47

Och ja tuurlijk! Jij kwam van België .

10 uur kan ook, maar dan nog stel ik voor om de locatie te wisselen. Hoor net dat er waarschijnlijk ook een paasrit vanuit de manege is en een wandeling vanuit de vereniging. In het losloopgebied heb je daar geen last van.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:53

En is het losloopgebied ook een mooi gebied? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Ik heb maar 1 x een shoot gehad op de brunssumerheide, maar weet zelf ook niet wat voor gebied dat was :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:57

Ja daar is een erg leuk gebiedje, moeten we wel eerst een stukje wandelen.