Ik ben niet echt bewust geweest van iedereen die weggegaan is. Was ook n beetje aan t einde van mn Latijn... Samen met dat het steeds dichterbij komt dat ik afstand moet doen van mijn prachtige Whoopie en dat ik deze week flink grieperig (geweest) ben. Als iemand wat gemerkt heeft excuus daarvoor.
Ik ben jullie dankbaar dat we dit samen nog op poten hebben kunnen zetten. Het was erg leuk en ik ben super benieuwd of er nog wat moois tussen zit van mijn hyper active schoonheid. Maar ook van het mooie showpaardje en de kalme welopgevoede fjord. Ik wil jullie nog stuk voor stuk bedanken voor jullie komst en inzet!
Wat fijn dat sommigen alsnog gegaan zijn! Ik ben benieuwd naar wat eruit gekomen is! Hopelijk komt er snel weer een nieuwe datum. Ik keek erg uit naar de meeting van vandaag.
Haha! Normaal ben ik wel snel met foto's, maar vandaag kwam er even van alles tussen. Morgen middag ben ik vrij en dan ga ik er echt even diehard mee bezig!
Het was leuk! En ik ben ook heel benieuwd naar de foto's, ik zie er al 1 van mij en Macoemba voor bij komen, superleuk!
Ik hoop ook dat er een aantal leuke galopsfoto's tussen zitten
Hoe zit dat eigenlijk met betalen? Ik wist eerst niet dat je bij een fotomeeting ook voor foto's moet betalen, maar ik zag dat laatst ergens staan. Dat is op zich natuurlijk wel logisch, maar ik ga daar niet heel veel geld aan uitgeven, aangezien ik op het moment haast blut ben door allemaal nieuwe spulletjes voor Macoemba te kopen
Betalen voor foto's? Niet dat ik weet. In ieder geval is het bij mij zo dat als je bijvoorbeeld afdrukken of digitale bestanden wilt bestellen het geld gaat kosten, net zoals bij een gewone fotoshoot (waar je dan ook van tevoren nog voor betaald)
BvanhetB
Geplaatst: 17-05-15 21:59
Mooie foto's zeg! Jammer dat de echte meeting niet door is gegaan. Wanneer er een nieuwe datum bekend is dan hoor ik dat graag. Gaan ik kijken of ik dan met Jan ook kan komen
nobje
Geplaatst: 17-05-15 22:02
Hoi hoi... Wij zijn ook weer thuis, en wellicht wat later dan de anderen hi hi hi Maar wij zijn na afloop nog even lekker ergens wezen happen in het zonnetje. Wij vonden het ook super gezellig, wel jammer dat we wat later waren. Maar net als de anderen genoten.
En natuurlijk ook superrrrr nieuwsgierig. Het water was best lekker, en de pony's hadden er zin in ha ha ha En ClaudiaDer wat een prachtige foto's heb je al geplaatst En Willeke Knol, heel veel sterkte deze week. En ik vond je mega stoer met zwarte (en af en toe heftige ) zwarte schoonheid. En Pony crosser, sommige fotograven hebben echt super mooie aanbiedingen. En dan valt de prijs van de foto's reuze mee. gewoon even afwachten en uitzoeken, en dan informeren bij de fotograve voor de door jou uitgekozen foto(s) ...
ClaudiaDer
Geplaatst: 17-05-15 22:20
Het zwartje kan natuurlijk niet achterblijven, dus daar ook even een plaatje van. En daarna snel doorrammen met die foto's! Staan ze morgen allemaal online
Leuke foto's!! Wat wordt er precies bedoeld met digitale bestanden? Mag je dan wel alle foto's gewoon kopieren? Ach ik zie het vanzelf ook wel, ik ben benieuwd!
WillekeKnol
Geplaatst: 18-05-15 11:11
Mooie foto's Claudia! En oh wat vind ik mijn inderdaad heftige merrie een vreselijk mooi paard.....
Nobje, Bedankt! Ook bedankt voor gister Komende donderdag of vrijdag gaat ze naar Nederhorst den Berg (vlakbij Hilversum). 2 maanden op proef bij een vriendin van de eerste eigenaar. Waar ze ook gestald blijft (bij de eerste eigenaar). Ik mis haar nu al... Ik ben nu al blij met de foto's ^^ en ik heb ze nog niet eens gezien haha
Ik ben druk bezig een illegale versie te vinden van Lightroom of photoshop, Heb wel proefversie, maar even kijken of het lukt
SuperLiesje
Geplaatst: 18-05-15 12:04
Ik heb vanochtend de foto's kunnen overzetten naar mijn laptop en ga mijn best doen om iig het grootste gedeelte deze week af te krijgen! Ik moet helaas gewoon 5 dagen werken en mijn paard wil ook nog wat aandacht denk ik, maar ik doe mn best!
Oh en mocht iemand bij de genieput een sd kaartje van 32 gb tegenkomen, die is van mij!
Mocht er nog een nieuwe datum komen houd ik mij aanbevolen
_l_amanda_l_
Geplaatst: 18-05-15 12:43
SuperLiesje schreef:
Oh en mocht iemand bij de genieput een sd kaartje van 32 gb tegenkomen, die is van mij!
Laten vallen ergens? Zonde! (niet stiekum in een broekzak gedaan ofzo?)
Vond het ook gezellig gister! Het water stond nog net niet in m'n broekzakken Maar heerlijk gecrosst! En natuurlijk benieuwd naar shetlander-duik-foto's