Ik probeer net die pruik maar ik word gek van die pony. Krijg hem echt niet uit de weg...heb ook geen geschikte schuifjes of wat dan ook...iemand een idee wat ik met die pony kan? Afknippen zou ik graag willen maar staat niet mooi want dat kan niet netjes...misschien iets van vlechten? Maar ik heb ook geen nephoofd om de pruik op te zetten en iets met het haar te doen...heel onhandig...
euhm je hebt de gele got 2 be haarlak ik krijg er rechtopstaande spikes mee in mijn jack pruik gebruik het ook om scheiding erin te houden etc miss dat, dat werkt. natuurlijk wel met een schuifje opzij zetten zodat hij goed opdroogt
Je kent deze pony niet. Had dat ding nog geen 5 minuten op en ik werd al gek...ben elke dag zo blij dat ik mijn pony er vroeger bij heb laten groeien. Ja zal dat maar elke dag hebben.
Gewoon een irritante lange...hij zit er op zo'n manier op dat aan de kant schuiven niet werkt...hij valt gelijk weer terug in model. kan het niet uitleggen...zal morgen met daglicht wel een foto maken.
Nou dat weet ik dus niet...daar laat ik mijn vriendin wel even naar kijken...ik wil er niet zomaar in gaan knippen...dat is zonde...
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 14-03-15 00:09
Zou daar ook voorzichtig mee zijn, even dat stukje nog en daarna nog dat stukje en voor dat je het weet heb je niks meer over. Ervaring met het trimmen van mijn eerste hond, een maltezer, zag er niet uit de eerste paar keer.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Ik zou er ook voorzichtig mee zijn ja. Mijn moeder knipte vroeger altijd zelf mijn pony bij, na afloop was er inderdaad altijd vrij weinig van over
Maargoed het komt vast wel goed, heb verder geen geweldig tips voor dit soort dingen want ik ben totaal niet praktisch. Ben benieuwd!
Marlinda
Geplaatst: 14-03-15 14:38
Veel gekletst hier!
Jis die make-up ziet er gaaf uit!
En je vindt vast wel 'n oplossing voor de pruik Wel lastig idd!
Als de mua 3 modellen doet wil ze er graag 50 euro voor. Dan wordt 't dus ong. 5,00 p.p. ipv 6,20 p.p. (er vanuit gaande dat max. 2 mensen de bijdrage niet leveren ) En Jis doet dan de make-up van Mara. Doen we dat dan?