Mooie foto's! Ik liep er met m'n honden toen jullie bezig waren. Ik dacht al dat ik Jenne herkende maarja die was zo lekker druk bezig dat ik maar doorgelopen ben
Ben hard bezig! Veel problemen met de computer gehad waardoor ik sinds een paar dagen alle schade pas kan inhalen. Ben nu de middaggroep uit Lightroom aan het halen en hoop dan uiterlijk dinsdag alles afgeleverd te hebben.
Voor mij heeft het zeker haast, had het al veel eerder af willen hebben. Ben nu het voorproefje van Hargen aan het doen en dan verder met die van deze meeting.
magda_90
Geplaatst: 09-03-15 14:42
De ochtendgroep is klaar, vorige week gelukkig al. Van de middaggroep zijn de foto's van Akin nu aan het uploaden.
Op naar de andere deelnemers van de middaggroep, als alles mee zit gaan ze vandaag allemaal de deur uit. Stomme laptop en daardoor vertraging.
[edit] Foto's van El Prado zijn ook aan het uploaden
Ook ik heb alles verstuurd, volgens mij was ik de laatste?
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-15 13:00
Ik heb ze al binnen 2 weken na de meeting gestuurd maar voor de foto's van Jelle en Flower heb ik nog steeds geen keuze doorgekregen. Na 2 keer een herinnering gestuurd te hebben probeer ik het hier nogmaals: Geven jullie je keuze nog door?