Nu met de kerstsfeer vind ik Sneek erg prachtig. Harlingen ook, vooral als extra de volle maan en het strand.

*weer in meeleesmodus*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:@Jus: Hoe is het nu afgelopen met je statief?
Rije schreef:Even een los berichtje tussendoor: ik werk in de binnenstad van Amersfoort dus ken alle plekjes wel die jullie op de foto hebben gezet, maar ik blijf kijken naar de resultaten! Echt juweeltjes!
En mag ik zeggen dat ik het erg verfrissend vind na de zoveelste paarden shoot?Er zitten echt briljante platen tussen, die de aandacht trekken én tijdenlang vasthouden. Complimenten! En ik zou trouwens de gemeente ook even tippen, wie weet kunnen ze een mooie foto gebruiken voor het één of ander...?
Rije schreef:Even een los berichtje tussendoor: ik werk in de binnenstad van Amersfoort dus ken alle plekjes wel die jullie op de foto hebben gezet, maar ik blijf kijken naar de resultaten! Echt juweeltjes!
En mag ik zeggen dat ik het erg verfrissend vind na de zoveelste paarden shoot?Er zitten echt briljante platen tussen, die de aandacht trekken én tijdenlang vasthouden. Complimenten! En ik zou trouwens de gemeente ook even tippen, wie weet kunnen ze een mooie foto gebruiken voor het één of ander...?
Patries90 schreef:Kom hier zomaar even binnenvallen! Irene wees me op dit topic!
Allereerst wat een ontzettend leuke fotos hebben jullie gemaakt zeg! Heb zelf echt 0,0 ervaring hierin maar lijkt me erg leuk om een keer mee te gaan als dat kan!
Bagheera_206 schreef:Er is zelfs een heel lijst met vestingsteden.Net als Haarlem en Amersfoort hebben ze vaak nog wel wat historische stukken wat erg leuk en interessant is om te fotograferen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... kte_steden
Bring it on, SF Part III.![]()
Als we een leuke plek bedacht hebben zal ik wel weer een topicje openen.