[M] Fotomeeting Street-style mei/juni 2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 10:29

Ja ik denk dat het daar sochtends vroeg nog niet zo druk zal zijn. Ik denk dat het op de terugweg wel heel vol zal zijn, maar misschien dat je dan terug met Frans mee kan rijden tot Vleuten en je moeder je daar dan weer ophaalt ?
Maar dan moeten we even wachten tot hij reageert of dat kan :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:30

xBVN schreef:
Ja ik denk dat het daar sochtends vroeg nog niet zo druk zal zijn. Ik denk dat het op de terugweg wel heel vol zal zijn, maar misschien dat je dan terug met Frans mee kan rijden tot Vleuten en je moeder je daar dan weer ophaalt ?

Terug kan mijn moeder me wel halen! Dus dat is geen probleem.

Ik zal even kijken of het me lukt tijdens de lunch mijn moeder te bellen, om het even te vragen. Ze is nu druk op haar werk, dus ik moet wachten tot de pauze. Dan laat ik het meteen weten!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 11:00

Yep ik kom uit Leusden :) en Utrecht is te ver om voor ons.

Karen ik overleg even met Mara, kan zijn dat zij het fijn vind als ik haar blijf begeleiden.

Wat heb je gedaan? is dat nog steeds van die val van de hooizolder?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:27

Utrecht kom je niet in of uit die dag, vergeet dat maar ;) 't Is een internationaal event he, wel iets anders dan Koningsdag.

Kkkaren

Re: [M] Fotomeeting Street-style mei/juni 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:46

Thanx Jis, ik hoor het wel...

Ja, nog steeds daarvan. Was toch wel een heftige val, van 3 meter op een betonnen vloer, 10 minuten buiten bewustzijn geweest, traumahelicopter erbij... In de weken daarna kon ik ook niet meer goed lopen of praten. Dat gaat nu beter, maar volgens de artsen duurt het nog wel anderhalve maand voordat ik weer helemaal 100% ben.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:51

Kkkaren schreef:
Thanx Jis, ik hoor het wel...

Ja, nog steeds daarvan. Was toch wel een heftige val, van 3 meter op een betonnen vloer, 10 minuten buiten bewustzijn geweest, traumahelicopter erbij... In de weken daarna kon ik ook niet meer goed lopen of praten. Dat gaat nu beter, maar volgens de artsen duurt het nog wel anderhalve maand voordat ik weer helemaal 100% ben.

Wow, Y;( dat is niet niks.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 17:55

Jeetje ook nog op een betonnen vloer, dat komt hard aan ja, heftig ! Hoe lang is dat nu geleden ?

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:09

Ik weet er niks meer van, dus geen idee of het pijn deed ;). Is nu anderhalve maand geleden.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 18:35

mingming schreef:
xBVN schreef:

Terug kan mijn moeder me wel halen! Dus dat is geen probleem.

Ik zal even kijken of het me lukt tijdens de lunch mijn moeder te bellen, om het even te vragen. Ze is nu druk op haar werk, dus ik moet wachten tot de pauze. Dan laat ik het meteen weten!

Weet je al meer ?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:13

Jep! Ik heb overlegd met mijn ouders en ik mag toch met het OV, dus ik ga gewoon naar Utrecht en stap dan over richting Ede-Wageningen. Kan iemand mij wel daar ophalen? Het is toch vlakbij station Ede-Wageningen? Of zit ik nou met het verkeerde station?

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 21:38

Top ! Ja het ligt er tegenover, echt op loopafstand :)

Ik zou dan wel wat eerder gaan dan nodig is om rekening te houden met eventuele drukte in Utrecht.

Zou je dan wel nog wat foto's via PB of hier willen sturen ?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:41

Oke, ik was al van plan een trein eerder te nemen ivm de drukte of als ik niet zo snel het goede perron kan vinden. Dan ben ik in ieder geval op tijd.

Ja, ik stuur ze wel via pb. Ik heb hier geen goede camera liggen, dus ik moet ze even via mijn mobiel maken, is dat erg?

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 21:43

Nee dat is prima, als je ook al een idee hebt met kleding zie ik dat ook vast graag, vindt de mua ook fijn om te zien !

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:57

Misschien neem ik zaterdag wel een koelbox mee met wat ijsjes is wel lekker met die warmte :)

Ik neem gewoon verschillende kledingstukken mee en laat de fotograven wel een beetje kiezen als dat goed is, ik kan namelijk zelf niet echt een keuze maken.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:16

Ik heb de foto's gestuurd :)

Ik moet nog even kijken wat voor kleding. Ik neem denk ik ook meerdere dingen mee, maar ik zal ook wat in het topic posten zodat ik een idee krijg van wat wel en niet goed is.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:06

Ze verwachten zaterdag in de middag 41 graden!! -O- zie daar best tegenop als ik heel eerlijk ben...

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:10

Jis_ schreef:
Ze verwachten zaterdag in de middag 41 graden!! -O- zie daar best tegenop als ik heel eerlijk ben...

Oh echt, oliebol man dat is wel erg hoog

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:32

Ja en gevoelsmatig nog een graadje warmer. := Als de shoot buiten was zou ik niet gaan. :n

Bedacht me net dat ik een koelbox mee neem met heel veel ijswater. Veel drinken met dit soort weer en gelukkig hebben we een wc daar. :D Dus mensen kom je met de auto en je hebt een koelbox dat is geen overbodige luxe. Mensen die met het OV komen of geen koelbox hebben geen probleem als mensen met koelbox wat extra meenemen. Mensen die komen met OV neem water en een paraplu mee dat als je in de zon moet staan/lopen wel schaduw hebt, beetje stom dat laatste misschien maar better save dan een oververhitting/zonnesteek. :P

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 17:07

nafnaf schreef:
Misschien neem ik zaterdag wel een koelbox mee met wat ijsjes is wel lekker met die warmte :)

Ik neem gewoon verschillende kledingstukken mee en laat de fotograven wel een beetje kiezen als dat goed is, ik kan namelijk zelf niet echt een keuze maken.

Zie jouw koelbox idee nu pas haha :o ....

Wordt toch niet echt blij bij het idee van 41/42 graden... ;( na 5 dagen heel warm weer zal het binnen ook wel een stuk warmer geworden zijn....modellen zullen hun make up er af zweten. Moeilijk.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 18:16

Ik denk dat de hitte binnen echt heel erg mee zal vallen.
Toen ik ben wezen kijken was het de dagen ervoor ook tegen de 30 graden, en de dag zelf nog warmer, maar ik had binnen gewoon kippenvel. Het is een hele grote, open ruimte, dus ik denk dat het daar nu ook nog wel koel zal zijn.

Vrijdagavond zou het ook nog gaan regenen, dus dan zal het ook wel wat afkoelen.
Zeker weten doen we het nooit natuurlijk...

Edit: heb de beheerder nog even een berichtje gestuurd over zijn ervaringen van de temperatuur binnen met heel heet weer.

Ik stuur jullie zo ook nog even een PB voor telefoonnummers.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 14:53

Melissa heeft zich afgemeld. Ik stuur de volgende reserve een PB.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:03

Hoi! Ik stond als reserve fotograaf, maar zit een beetje met de kosten. Een retourtje kost 20 euro en daar komen de andere kosten dan nog bij, maar ik vind 35 euro wel erg veel voor een fotomeeting en dat kan ik op dit moment ook niet betalen helaas. Is er iemand die uit de richting Zwolle komt met wie ik mee zou kunnen rijden? Dan zou ik kunnen kijken of het voor mij haalbaar is om te komen. Het lijkt mij wel heel tof! En wat is anders het adres van de locatie en is daar parkeergelegenheid? Anders zou ik nog kunnen kijken of ik een auto kan regelen en wat dat kost.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 20:19

Het adres is dr hartogstraat 53 Ede, en er is genoeg parkeerruimte.

Ik denk trouwens dat er niemand is waar je mee mee zou kunnen rijden. Doordat er al eerder mensen met die vraag zaten weet ik nu wel ongeveer waar iedereen vandaan komt, ik geloof niemand uit de buurt van Zwolle...

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:08

Ik heb geluk, mijn moeder kan me onverwachts 's ochtends wel brengen en dan ga ik 's middags met de trein terug, dan kan ik er zo lang over doen als ik wil :')

Overigens kan je ook niet met ons meerijden, sorry.

Is het goed als ik morgen middag even foto's plaats van kleding en dat de rest even zegt wat wel en niet goed is? Ik weet het namelijk niet zo goed.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 22:21

Is prima !
Ik heb trouwens ook een mailtje terug van de beheerder, die denkt dat het in de westhal (de grote hal dus), wel gewoon aangenaam zal zijn.