Maar dan moeten we even wachten tot hij reageert of dat kan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xBVN schreef:Ja ik denk dat het daar sochtends vroeg nog niet zo druk zal zijn. Ik denk dat het op de terugweg wel heel vol zal zijn, maar misschien dat je dan terug met Frans mee kan rijden tot Vleuten en je moeder je daar dan weer ophaalt ?
Kkkaren schreef:Thanx Jis, ik hoor het wel...
Ja, nog steeds daarvan. Was toch wel een heftige val, van 3 meter op een betonnen vloer, 10 minuten buiten bewustzijn geweest, traumahelicopter erbij... In de weken daarna kon ik ook niet meer goed lopen of praten. Dat gaat nu beter, maar volgens de artsen duurt het nog wel anderhalve maand voordat ik weer helemaal 100% ben.
mingming schreef:xBVN schreef:Ja ik denk dat het daar sochtends vroeg nog niet zo druk zal zijn. Ik denk dat het op de terugweg wel heel vol zal zijn, maar misschien dat je dan terug met Frans mee kan rijden tot Vleuten en je moeder je daar dan weer ophaalt ?
Terug kan mijn moeder me wel halen! Dus dat is geen probleem.
Ik zal even kijken of het me lukt tijdens de lunch mijn moeder te bellen, om het even te vragen. Ze is nu druk op haar werk, dus ik moet wachten tot de pauze. Dan laat ik het meteen weten!
nafnaf schreef:Misschien neem ik zaterdag wel een koelbox mee met wat ijsjes is wel lekker met die warmte![]()
Ik neem gewoon verschillende kledingstukken mee en laat de fotograven wel een beetje kiezen als dat goed is, ik kan namelijk zelf niet echt een keuze maken.