Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dan neem ik het draad weer mee voor eventuele
)
),
En ik kom denk ik in het donkerblauw/zwart oid aangezien m'n touwhalster blauw is enzo
Ken haar goed en ze maakt erg mooie foto's vind ik! Is ook mooi dichtbij voor haar

. Longeren doe ik niet zoveel (zit wel eens in de knoop met de lijn).
Laatst nog een meter de lucht in gevlogen doordat hij op een takje stapte
hij is nu 7 maar lijkt soms net 3 hahaha. Hij kan ook geweldig goed lopen maar is snel gespannen en gaat dan rennen etc, dus nog even afwachten hoe hij het gaat doen. Hij heeft ook nog niet veel ervaring buiten. Over 2 weken ons B dressuur debuut en springen is tot nu toe nog een ramp aangezien de balken natuurlijk bijten...
Het is even afwachten hoe het gaat, op hol slaan doet hij vast niet maar ik denk dat ik hem niet meer rustig krijg als ik hem tussen draadjes los gooi,, of hij moet die dag wel zooo relaxed zijn hahaha
Dus we zien die dag wel of ik het gas erop kan gooien of niet, ligt aan meneer zelf

als we nu kunnen combineren scheelt het voor mijn schoonouders weer haha. 
Ik oefen ook wel met springen maar het is echt lastig met hem en zal het voorlopig ook wel blijven, maar dat komt over een tijdje vast ook wel goed hoor! Gewoon heel veel geduld hebben en zoals ik al zei erg veel kilometers maken. Paniek doet hij helaas wel aan, maar het is ook een leuke uitdaging en het gaat al steeds beter dus dat springen komt vanzelf wel een keer