Fotomeeting, 2 November, Strand Egmond aan Zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:56

Zo alweer een hoop gebeurt. jammer dat niet iedereen mee kan.. en voor de gene met de blessures.. heel veel beterschap...
Maar voor degene die mee gaan..
Kijk even naar het weerbericht {:} *\o/*

antano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:15

ik heb er zin in, hoop dat het mooi weer is.

NathalietjeB

Re: Fotomeeting, 2 November, Strand Egmond aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 09:53

Ook ik hoop op mooi weer

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 19:26

Wie neemt eigenlijk het paddockmateriaal mee?

Wie zijn er van plan om te gaan rijden?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:27

NathalietjeB en nobje komen met een tweewieler/wagentje, Trudy gaat rijden, Eline ook, en G_entle denk ik ook...? En jij? ;)

Paaltjes, als het goed is heeft nobje een mooie set die vaker op fotomeetings gebruikt is, ga je die meenemen? Of als iemand anders nog (meer) paaltjes heeft, meenemen! :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:32

Ja ik wil ook wel rijden :)
Mijn paard is alleen nog wel eens wat zenuwachtig, en kan dan nogal heftig op andere paarden reageren. Hopelijk houdt iedereen een beetje rekening met elkaar en wordt het geen gejakker of zo.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:37

die van mij gaat niet los maar aan de longe want die blijft niet achter draadjes en ben bang dat ik haar anders kwijt ben

en hier hou ik niet van jakkeren en zeker niet omdat ik een 3 jarige heb die pak em beetje een half jaar voor de sulky staat
en ik hoop eigenlijk dat haar hoofd niet op standje zwemmen staat want dat vind ze heerlijk :o :')

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:48

_l_amanda_l_ schreef:
NathalietjeB en nobje komen met een tweewieler/wagentje, Trudy gaat rijden, Eline ook, en G_entle denk ik ook...? En jij? ;)

Paaltjes, als het goed is heeft nobje een mooie set die vaker op fotomeetings gebruikt is, ga je die meenemen? Of als iemand anders nog (meer) paaltjes heeft, meenemen! :)

Hoi hoi

Nou we in 1 groep gaan rijden is paddock materiaal geen probleem om mee te nemen.
Ik heb de set al klaar staan...
dus als iemand me zaterdag avond annex zondag ochtend even wil helpen herinneren dat het in de auto moet hi hi hi hi.. komt helemaal goed ha ha ha

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:05

even nog voor de ruiters enz zorg even voor een vuilniszak of plastic tas voor de poepjes die kunnen we later gewoon even netjes in de vuilnisbak gooien...zo krijgen we helemaal geen overlast

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 23:17

ik ben 1x bij egmond geweest, toen moest ik geld betalen bij aankomst anders gaat de slagbomen niet omhoog. toen was het meen ik 5 euro.

we beginnen dus 11.45 zag ik!

ik kom alleen, en dit is mijn eerste x mee als fotograaf. ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 23:22

Caithlynn schreef:
ik ben 1x bij egmond geweest, toen moest ik geld betalen bij aankomst anders gaat de slagbomen niet omhoog. toen was het meen ik 5 euro.

we beginnen dus 11.45 zag ik!

ik kom alleen, en dit is mijn eerste x mee als fotograaf. ;)

Slagboom??waar heb jij gestaan? Ik woon bekant in egmond en heb er verder 24 jaar gewoond maar ik ken geen enkele parkeerplaats in egmond waar een slagboom staat

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:45

Ik hoop dat het niet te druk wordt met mensen en honden op het strand zondag, met het mooie weer wat voorspeld wordt!

Ik heb nog geen pb gehad. Klopt dat?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:43

als we richting egmond binnen lopen dan zal t vast niet zo druk zijn die kant op is t vaak rustig en stil

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:27

Heleen, ja, dat klopt; ik ben nog aan het typen! ;)

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:59

Zit me nu net te bedenken dat het strand Bakkum was. ☺️ Egmond is natuurlijk weer anders. Al die plaats namen. Haha
Ik ga zelf weer regelmatig naar hargen.
Ik verdwaal daar ook altijd. Ben benieuwd of ik dit snel vind. Haha

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:17

:Y) Haha, oké! Nou ja; alleen maar beter als het gratis is, toch! :D

Pb is verstuurd, antwoorden mag, is niet verplicht.. (lezen wel ~~}> )

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:44

Dames ik denk dat t morgen qua parkeren niet te doen word.
T was vandaag ook absurd druk vanmorgen al en er viel niet te rijden of fotograferen op t strand.

Tenzij je hordes mensen en vliegers op foto wil en t lijkt voor paard en ruiter niet t. Doen

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:13

-O- uhm, ja, dat zomerse weer hadden ze niet voorspeld haha. En dan nu? Afblazen, lijkt me een beetje kort dag... :Y)
Of weet jij misschien een alternatieve parkeerplaats daar?

-O- Zou een beetje knullig zijn om een meeting af te zeggen vanwege het mooie weer... Maar er komen een paar mensen te paard, dus erg ver kunnen we niet w.b.t. uitwijkmogelijkheden..

Met google maps kom ik de Zeeweg tegen, iets wat Spinmeer heet...? Meer Castricum a/Z dan Egmond, maar die paar km... ;)
Dat heeft een hele grote parkeerplaats lijkt me... Is dat te doen voor de mensen? Ligt onder Egmond-Binnen. Want ik wil het er best op gokken, mensen wegshoppen moeten we sowieso waar je ook bent, als er maar parkeerplek te vinden is... -O-
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 01-11-14 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

G_entle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:42

Maar als we optijd zijn moet het toch wel meevallen! En een stukje verder de churchillaan inrijden is ook vaak plek. Ik ben nu gentle aan wassen. Hoop dat het biet word afgelast hierom..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:51

Ik ben ook een beetje bang voor drukte, vooral in Egmond aan Zee! Ben er ooit een keer geweest met paard op een mooie voorjaarszondag. Was bijna niet te doen met alle mensen op het strand.
Dan is Groote Keeten beter te doen, maar dat wordt weer te lastig voor de mensen te paard.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:53

-O- mja, ik zou het ook superjammer vinden G_entle, maar het moet wel haalbaar blijven, incl. parkeren :Y)
Groote Keeten, is dat daar bij Julianadorp? Is dat niet erg veel 'verderop'? (iig Eline kwam te paard, dacht ik..)
Voor ons (trudy, maris en ik) maakt het niet zoveel uit, wij komen sowieso van ver.. ;)

Wat hebben we nog meer voor uitwijkmogelijkheid dan? Groote Keeten (40km), Hargen (20km), Zeeweg/Spinmeer? (10km)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:06

G_entle schreef:
Maar als we optijd zijn moet het toch wel meevallen! En een stukje verder de churchillaan inrijden is ook vaak plek. Ik ben nu gentle aan wassen. Hoop dat het biet word afgelast hierom..

Ik was al om half 10 vanmorgen op t strand en zuid parkeerplaats incl de parkeerplaatsen tegen t duin waren al vol.
Ik kom denk zonder sulky want zoals t vanmorgen was, was t gewoon echt druk zelfs richting egmond binnen .
En hou niet van slalommen tussen mensen en in t mulle zand is met de sulky niet te doen

De enige optie die ikken bedenken is parkeren op.t oud zwembad parkeer terrein
Maar of t dan rustig is richting bergen betwijfel ik en we moeten stuk langsde weg naar t strand

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:26

Ik hoop voor jullie dat het morgen door gaat en dat jullie zonder problemen de trailer kwijt kunnen.

Alleen, stel dat het morgen niet door gaat, dan wil ik een volgende keer wel graag mee doen.
Ik ben er nog lang niet, maar mijn rugpijn wordt al iets minder.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:47

Tja, wat zullen we nu doen? Ik hoef het niet alleen te beslissen hè, het is evengoed jullie meeting!
Wagen we het erop, spreken we af op de oorspronkelijke plek en zien we wat er gebeurd? Of verschuiven we het hele ding naar het voorjaar? :)

G_entle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:52

Ik werk op de churchillaan en had ruim parkeerkeuze. Eline woont aan de parkeerplaats en ook zij vond het sochtens meevallen. Is sins vandaag btw weer gratis parkeren. Als het verplaats word kunnen eline en ik helaas niet mee..