Fotomeeting Schollebos Rotterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 12:43

Even kijken of er nog modellen zijn die willen, anders wel!:) ik moet wel even zeggen dat op locatie 3 het wel lastig is om te rijden, het is namelijk op een veldje. Maar dan maken we jou rijfoto's gewoon op een ruiterpad in de buurt ofzo!

Edit: oh ik vergeet heel leonie, zij gaat ook nog mee, dus het zou fijner zijn als we nog twee modellen vinden. Anders loopt het hele plan in de soep. Daniantje hoor ik morgen of ze komt, desnoods kan ik nog wat vriendinnen van mn oude stal vragen. Komt helemaal goed, als het weer meewerkt haha

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:47

Ja even kijken wat het beste uitkomt. Aangezien ik alleen kom en je dan met alles zit spullen enzo. Zou alleen longeren ook een optie zijn. Maar even kijken als alles definief bepaald is.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:45

Ik kan eventueel ook wel als model, als jullie echt te kort komen.

Bij voorkeur portret foto's, wij rijden recreatief.

Betreft een KWPN merrie van 1.80 :D

Ik kan alleen niet terugvinden wat de uiteindelijke datum is geworden (ik ben in de weekenden van 12-14 en 26-28 sept op vakantie)

LOVESUSHI

Re: Fotomeeting Schollebos Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 15:27

Het is op 6 september! Er worden sowieso portretfoto's gemaakt en dan is er een groep met alleen rijden en een groep met longeren en rijden.

Ik denk dat er vast wel iemand is die op je spullen kan letten? Jasmijn zou geloof ik met haar zus(je) komen?

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 19:39

Ik kan eventueel nog wel een vriendin vragen of ze mee wilt? Fijn dat het parkeer gedeelte is opgelost.

Ik hoop dat we nog een beetje mooi weer hebben!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 19:45

Ik heb sowieso ook een oproepje op fb geplaatst, de meeste mensen die ik ken die mee zouden willen staan daar 10 min stappen vanaf dus dat is denk ik wel makkelijker. Ook is er niet zo'n hoge nood, ik heb eigenlijk voor zover ik nu weet, maar 1 model nodig. Namelijk de plaats van Paulien, Leonie komt gewoon dacht ik, daniantje hoor ik morgen.

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:35

Oké dat is inderdaad veel makkelijker.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 20:46

Zo ziet het schema er nu uit :
Afbeelding

Ze voorspellen wel mooi weer met veel zon! Dus hopen dat dat aanhoud :D

We hebben nu als modellen:
1. Kirsten
2. Jill (stalgenoot van Kirsten)
3. Leonie
4. Louise
5. Bente
6. Jasmijn
7. Dorien
8. (Daniantje)
9...

Ik zal morgen even de locaties op een rijtje zetten!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 08:19

LOVESUSHI schreef:
Het is op 6 september! Er worden sowieso portretfoto's gemaakt en dan is er een groep met alleen rijden en een groep met longeren en rijden.

Ik denk dat er vast wel iemand is die op je spullen kan letten? Jasmijn zou geloof ik met haar zus(je) komen?

Oke, ik hoor het wel of ik nog "nodig" ben. Rijfoto's kunnen op zich ook wel, als ik het maar even weet en we zijn geen hoogstandje maar op een ruiterpad komt vast goed.

Als ik het voor woensdag avond weet, dan is het goed.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 08:21

Je mag mee hoor Caesar, het rijden is alleen op een ruiterpad! :)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 10:40

Leonie heeft zich afgemeld. Kirsten, zou jij je vriendin willen vragen? Ze kan dan bij jou in de groep.

Zou iedereen z'n nummer willen pb'en? Dan maak ik donderdag een groepschat aan, dat is wat duidelijker met parkeren en verzamelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:14

Als t goed is heb je mijn nummer ontvangen :) is er toevallig nog iemand uit omgeving schiedam/rotterdam met een plekje over in de auto? :D anders kom k met t ov of moet k mn vriend lief aankijken haha

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 18:37

Ja ik heb hem ontvangen! Mocht iemand opgehaald moeten worden vanaf alexander moet je het maar even zeggen, kan ik je halen!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 19:53

Ik werd even zenuwachtig van de pb's haha, dacht afzeggingen... Even stom vergeten dat ik om nummers had gevraagd... Oeps _O-

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 18:28

LOVESUSHI schreef:
Zo ziet het schema er nu uit :
[ Afbeelding ] *ga ik nog aanpassen*

Ze voorspellen wel mooi weer met veel zon! Dus hopen dat dat aanhoud :D

We hebben nu als modellen:
1. Kirsten
2. Jill (stalgenoot van Kirsten)
3.
4. Louise
5. Bente
6. Jasmijn
7. Dorien
8. Tessa ( oude stadgenoot Elin)
9. Megan ( zusje Tessa)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:05

Is er trouwens een soort overzichtje van welke modellen we op de foto kunnen zetten? :+ Ik ben vreselijk slecht in namen dus ik heb geprobeerd te zoeken wie wie is, maar ik ben daar echt afgrijselijk slecht in :')

Mocht er nog iemand behoefte hebben overigens aan extra paardenspul; ik kan nog een halster meenemen, een roze halstertouw, en een hengstenketting, mocht iemand dat graag om z'n paard willen hangen of handig vinden voor op foto's :+

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:29

Haha, we kunnen een naambordje omdoen :P

Ik ben ook nooit zo goed in namen. Ik ben heel benieuwd. Het weer zit dan in iedergeval lekker mee

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 21:31

Ik zal even kijken of ik een overzichtje kan maken op de weebly website

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:06

Super handig die site zo! Even een raar vraagje, de fotografen zonder website vragen 7,50 voor een digitale foto. Zijn zij op een andere manier professioneler?

Begrijp ik het goed dat we om 12.00 uur weer richting de parkeerplaats gaan (groep 1), ook voor het verzamelen van groep 2? Hebben jullie dan geen pauze?

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 09:16

Die fotografen (behalve kelly) hebben wel een website, maar niet doorgestuurd. Waarschijnlijk doen ze dit al langer. Wij hebben 2x +- een kwartiertje, 20 minuten pauze :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 09:24

Iedereen kan en mag natuurlijk zelf weten wat ze vragen voor de foto's :j

Bij mij liggen de nabestel-tarieven iets lager dan op mijn website staat, maar dat komt ook omdat het een fotomeeting is en ik dan niet vind dat je 15 euro per foto kan vragen bij wijze van :+

Ach, we zijn vrouwen, we kunnen multitasken he, lopen en eten :+

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 09:38

Oh, ik ga niet lopen zeuren over de tarieven hoor! Ik was alleen benieuwd naar de stijl van fotograferen en wilde graag op de websites kijken en toen zag ik het eigenlijk pas. Dus natuurlijk hebben ze dat recht om dat te vragen, maar vandaar even mijn "opmerking".

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:35

Het word trouwens voor mij alleen longeren omdat jive volgende week pas weer ijzers krijgt :)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 11:35

de beloofde tips!

1. Probeer een beetje te oefenen met stilstaan en vierkant staan.
2. Zorg dat je paard goed gewassen is, en dat hij/zij helemaal schoon is. Een modderpaard staat niet charmant.
3. Vlecht je paard in, als hij/zij korte manen heeft, lange manen kunnen los mooi zijn, of in een hengstenvlecht. Een beetje afhankelijk van de spieren in de nek. Invlechten met naald en draad is het mooist. LINK-> _
4. Zorg dat de staart bij een schimmel of witte plukken niet gelig is, dit kan je oplossen met zilvershampoo van bijvoorbeeld de kruidvat.
5. Smeer babyolie of met babydoekjes over de neus, kaak, ogenrand, oren en op de knieën van je paard
6. Zorg dat je outfit een beetje matcht bij je paard en niet te licht is, liever geen witte broek bijvoorbeeld, dit vertekend snel met zonlicht. Probeer ook niet te felle en te veel verschillende kleuren te dragen.
7. Zorg dat jou kleren, het shabrak, de bandages/beschermes niet vies zijn.
8. Poets je zadel en hoofdstel, dit staat een stuk verzorgder, zorg er ook voor dat het hoofdstel/halster goed past en dat er niks uitsteekt. Probeer er ook op te letten dat je frontriem of neusriem niet scheef zit.
9. Neem eventueel borstels & babydoekjes mee, zo kun je nog even het zand van het ruiterpad van de hoeven afhalen en de neus iets meer laten glimmen.
10. Neem indien mogelijk, een hengstenketting mee, dit is makkelijker voor de fotografen
11. Geniet van de fotoshoot!

Het is bijna zover *\o/*

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 12:09

Joepiee! Ik heb er ontzettend veel zin in. Bedankt voor de tips elin! Ik heb wel een mooi hoofdstel alleen zijn mijn riempjes daarvan te lang. Ik doe er zelf vaak elastiekjes in. Heeft er iemand anders nog een tip daarvoor?