En wat moet ik aantrekken ?? zwart jurkje of groen jurkje of kort broekje ik weet het niet haha, wie helpt mij??? Ik neem zoiezo een rijbroek mee voor rijfoto's (kan met korte broek/jurkje proberen maar alst niet lekker zit dan toch liever een rijbroek haha)
Meiden ik heb echt een mega probleem. Mijn auto is kapot :-(
Vandaag op m'n werk m'n lichten aan laten staan. Met als gevolg, accu leeg. Startkabels eraan en toen naar huis gereden. (30 min rijden) Bij de stoplichten moest ik gas blijven geven anders ging hij pruttelen.
Thuis aan gekomen, voet van het gas en hij viel weer uit.
Jullie begrijpen dat ik hier geen trailer achter durf te hangen.
Morgen rond 9 uur gaat iemand naar m'n auto kijken, geen idee Hoelang dat duurt en of hij hem aan de praat krijg.
Ik baal als een stekker maar ik kan dus niet komen. Heb geen andere auto met trekhaak tot m'n beschikking en onder de man is geen optie.
xxsalinaxx
Geplaatst: 26-07-14 22:45
Misschien is het wel zo op te lossen en kan je iets later komen?!
Oke ik ben bereid m over te nemen. Sharoon hou mij op de hoogte desnoods kom je s middags als dat wrl kan Ik ben er nie bekend salina dus aan mij heb je niets om er te komen
Vanaf de a15 afrit barendrecht, [27-7 00:08] Marina Nijboer: Dan kom je bij stoplichten ga je rechtsaf, dat is vanaf allebei de kanten elk stoplicht daarna ga je rechtdoor. Dan kom je bij een rotonde daar ga je rechtsaf. [27-7 00:11] Marina Nijboer: Die weg blijf je volgen, daarna rijd je een bocht Door naar links en dan zie je aan je linkerhand een tankstation. Daar ga he linksaf dat weggetje in rijd je een stukje Door en dan zie je de lokatie al aan je linker hand, bruggetje over en dan kunt u rechts of links parkeren