Sorry voor de late reactie maar ik ben ook op vakantie haha.. De modellen zijn heel leuk k heb er nu al zin in! Groeps app ben ik ook wel voor, is idd erg handig. Nogmaals sorry voor de late reactie
ik moet mij helaas afmelden als reserve, heb mijn teen gebroken en dan is die waarschijnlijk nog niet heel. tevens is bij mijn haffie het hoefbeen gekanteld en loopt niet goed.
Ik heb er ook nog steeds zin in! Nog wel wat vraagjes vanaf mijn kant. Willen jullie de pony graag ingevlochten hebben of juist niet, verf heb ik liever niet op mijn pony aangezien ik een paar dagen later op wedstrijd moet en straks wil het er niet af
En de ruiter, wat is leuke kleding om aan te doen zelfde als dekje, wedstrijd set ligt er maar is het daar de juiste omgeving voor?
Ik vind op een niet wedstrijd terrein het altijd leuk als je gewoon een leuk setje/combi draagt.. Leuk bijpassend ruiter en paard bij elkaar.. Maar dat is puur mijn mening haha!
Wedstrijdset vind ik zelf niet mooi. Een spijkerrijbriek / elastische spijkerbroek staat vaak heel gaaf. Net iets frisser. Als je paard een brede nek heeft vind ik knotjes erg leuk !