Fijn dat jullie het alsnog zo leuk gehad hebben Ben erg benieuwd naar de foto's.
Vind het echt heel jammer maar denk dat het voor mij & vriendlief echt wel ff beter was zeg maar.
Kasmir
Geplaatst: 28-09-14 19:33
Foto's laden duurt laaaaang als je bestanden zo groot zijn hahaha. Hier de eerste de beste foto van Candor die geïmporteerd is, heb gok ik nog wel spectaculairdere maar goed heb beetje vermaak nodig tijdens het wachten op de foto's x)
Ik baal dat ik er niet bij kon zijn, maar dat was helaas niet anders. Jullie hadden prachtig weer en gelukkig is alles nog goed geregeld op het laatste moment!!
Ik baal enorm dat ik er niet bij kon zijn, maar hand is nog steeds behoorlijk pijnlijk helaas!
Prachtige fotos!
Sjolvir
Geplaatst: 28-09-14 21:13
Was wel heel schattig dat hij zich toch elke keer het water in liet verleiden door zijn baasje, maar dan ook als het mocht zich meteen weer uit de voeten maakte.
Ben benieuwd naar de foto's van de ochtend, aangezien daar de getrainde paarden rond liepen, toch Amable die van jou kunnen kunstjes, die van mij vond het alleen maar gewoon fun.
Kasmir
Geplaatst: 28-09-14 21:14
Mijn hemel ik ben echt helemaal in love met m'n camera. Foto's van de ochtend zijn nu aan het importeren x).