En Kelty, je moet inderdaad doen wat je zelf mooi vind. Persoonlijk vind ik lange manen mooier los en korte manen mooier geknot. Maar je moet zelf tevreden zijn met de foto's, dus lekker doen wat je zelf het mooiste vind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliej schreef:Haha, vet cool Lisaapee, ik moet schrijven zaterdagochtend bij dressuur, ben ook lid van de Hanzeruiters. Ik kan niet meedoen mijn merrie is hoogdrachtig, dus die gaat echt niet meer lopen haha!
En ja!!!! Hinkewal, we kunnen nog wel een fotograaf gebruiken, geen reserve, maar echt eentje die mee wil haha
christina75 schreef:Ligt het aan mij? Ik kan het schema niet terug vinden in het topic. Ik zie wel het woord "afbeelding" staan bij een post van Jolanda maar kan het niet aanklikken. Ik begrijp dat er nog een nieuw schema komt uit voorgaande berichten. Maar als het goed is dan hebben we 's ochtends 3 modellen en 's middags 5 toch? Hoe laat beginnen we dan 's ochtends?
Om 10 uur gaat het bezoekerscentrum open, misschien handig voor iedereen die van ver komt om eerst nog even een "pitstop" te maken? Het is maar even een idee...