Fotomeeting Oenkerk, 15 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 09:16

Ik heb er ook zin in!!

Even een kleine opmerking over Dexter. Wanneer hij ingespannen staat, graag even voorzichtig met geluiden achter hem. Door een stomme actie van mijzelf een maand geleden (ik gooide mijn jas op de grond toen we op wedstrijd waren, hij stond ingespannen en schrok zich wezenloos waardoor hij een bokje gaf en over de stangen sloeg) is hij rilliliger geworden voor onbekendere geluiden van achteren. Bijvoorbeeld als ik met mijn kar over takjes heen rijd en die knakken of ik rij door allemaal droge blaadjes heen, dan kan hij even schrikken. Hij blijft wel bij me, maar als hij erg gespannen is kan hij weer een bokje geven of naar achteren slaan. Hij heeft een bokriem om waardoor hij zijn kont niet hoog kan krijgen en hij eigenlijk niet meer over de stangen kan slaan, maar het is beter dat de riem helemaal niet in werking hoeft te treden ;)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:47

Dus kwart voor 1 moet ik er zijn?

RianneH

Re: Fotomeeting Oenkerk, 15 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 21:56

Tussen 12.45 en 13.00 graag ja. Geldt voor heel groep 2 :)

We zullen er rekening mee houden Fenny. Stom dat zo relatief onschuldig iets toch flinke schrik kan geven.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:28

RianneH schreef:
Tussen 12.45 en 13.00 graag ja. Geldt voor heel groep 2 :)

We zullen er rekening mee houden Fenny. Stom dat zo relatief onschuldig iets toch flinke schrik kan geven.

Ja echt stom.. En ook nog door mijn eigen domme schuld. Voor de rest is hij echt super braaf, haal genoeg gekkigheden met hem uit, maar geen fratsen meer als hij ingespannen staat :D

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:38

Weet iemand toevallig waar je een trailer kan huren? de gene die ik wou gaan gebruiken is een 2paards maar mijn vriend heeft geen B E rijbewijs dus dan mag 2 paards niet...

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:38

bosgra had ik al gezien maar ik dacht als iemand nou 1 dichtbij mij weet.. Anders bel ik bosgra vandaag

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:52

Heeft die in Jelsum geen trailers te huur?

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:57

geen idee..? hoe heet het daar ? dan zal ik wel even google

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:58

al gekeken heeft alleen 2 paards voor 50 euro per dag

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 09:22

Bosgra ja. Is geloof ik 30,- per dag. Waar moet je vandaan komen?

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:31

pony komt uit akkrum/heerenveen maar heb tot nu toe alleen maar bosgra kunnen vinden... Als het niet anders is moet ik toch maar naar hun toe om een trailer te huren.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 13:39

Geen verhuurbedrijven in de buurt van Heerenveen? Of iemand met een BE? Stalgenoot met een éénpaards trailer? Lastig is dat altijd. Ook zo zonde om eerst naar Hardegarijp te rijden, trailer op te halen, terug te gaan, weer naar Oenkerk te rijden, terug naar huis en weer naar Hardegarijp om de trailer in te leveren. Krijg je het heen en weer van :)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:47

gelukkig doet mijn vriend dat gereis (A) Jammer genoeg niks in de buurt kunnen vinden zal nog even goed google. Niemand heeft dus die ik ken een goede trailer... Het liefst koop ik een eigen maargoed die dingen zijn ook niet echt goedkoop..

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:31

Ik heb wel een BE, dus ik kan wel met een tweepaardstrailer rijden, dus misschien kunnen we het dan oplossen, ik weet niet of ik over heerenveen kom naar oenkerk, volgens mij niet. Maar valt altijd iets te regelen?

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:10

dat is echt super lief! Heb nu een trailer geregeld die mijn vriend ophaalt half uurtje rijden vanaf waar mijn pony staat :) een 1,5 paards trailer die mijn vriend gewoon mag trekken met B rijbewijs. Misschien toch maar kijken voor een eigen trailer in de toekomst.

Heb er trouwens echt zoveel zin in!!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:23

Okay, helemaal goed :D Jeej

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:28

zondag heel vroeg mijn bed uit om mijn mooie pony wit te krijgen enzo :P

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:33

Jongens sorry sorry sorry maar ik moet mij afmelden! :( ik ben zondag in Harlingen omdat mijn oma jarig is.. en dat ben ik echt helemaal vergeten.. :o Waren er nog reserve fotografen? Anders vraag ik nog even voor jullie rond, misschien kan ik iemand regelen..

Donderwolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:38

Zo spuit 11 komt ook even om het hoekje kijken :P
Aller eerst: super geregeld Rianne! Bist een topper!

En het wordt zondag volgens mij ideaal weer: niet te warm, niet te koud en zonnig {:}

Vandaag Stan zn manen en staart al even gewassen en morgen zijn benen en staart nog een keer. Hopelijk is hij dan zondag (nog steeds) mooi wit.
Ik weet alleen even niet zo goed wat we qua kleding/ dekje aan/ op gaan doen...
Ik kan voor WK oranje gaan, maar denk dat ik bruin toch mooier vind...
Nou ja daar slaap ik nog wel even twee nachtjes over ;)

Maar één ding weet ik wel: ik heb er zin in! :):)

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:30

Dexter wil ook wel in oranje-style komen hoor zondag :D :D

Afbeelding

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 15:57

Hahaha die foto van dexter! Ik heb 2 dekjes of een donkerblauwe Anky pad of een Hv polo pad heb zelf ook een donkerblauwe rijbroek en een polo heb vandaag zijn peesjes gepast zwart lak met strass en bont zn bont springschoenen 2 hoofdstellen een lak bling hoofdstel en stang en trens en een leren halster ik zeg : ik ben er helemaal klaar voor!! ( ja ik ben verslaafd aan paarrenspul kopen ^^)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 20:14

Nadineex schreef:
Jongens sorry sorry sorry maar ik moet mij afmelden! :( ik ben zondag in Harlingen omdat mijn oma jarig is.. en dat ben ik echt helemaal vergeten.. :o Waren er nog reserve fotografen? Anders vraag ik nog even voor jullie rond, misschien kan ik iemand regelen..

Wat jammer Nadine! Als je eens wilt rondvragen graag. We hadden één reserve maar die heeft zich ivm studie afgemeld. Dus als je een leuke vervanger kan vinden zou super zijn :)
En als het niet lukt dan maak ik misschien iets meer foto's dan ik eigenlijk achter de schermen zou maken. Moet alleen een ander objectief zien te regelen dan.

Rest van de dames, ik ben blij dat jullie er zin in hebben! Ik ook en zag inderdaad dat het weer best fijn lijkt te gaan worden, super!
Succes allemaal met wassen en trutten, wij hebben de eerste ronde er al op zitten.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:26

Mijn vader wil anders ook wel achter de schermen foto's maken hoor Rianne.. doet 'ie wel vaker, vindt 'ie ook leuk om te doen :j

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:09

Ik heb eventueel wel een objectief voor je rianne, maar zijn wel voor canon

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 21:33

Ik heb een canon :) Oudje (350D), maar ben vorig jaar mijn 50-250 objectief krijt geraakt en nog geen budget gehad voor een vervangende upgrade. Dus als Nadine niemand kan regelen fotografeer ik met liefde mee en zou ik graag iets lenen :)

Wat leuk Cynn dat je vader zo vaak mee gaat en dan achter de schermen foto's maakt. Hoop voor hem dat ie dit keer niet in de regen hoeft te zitten :P