Dankjewel! En maandag ga ik gelijk maar nieuwe kopen, pfoe dat op kamers gaan valt zwaarder dan je denkt haha allemaal dingen die normaal gewoon in huis zijn, zijn er nu niet
Ik ook hoor Muur! Ik ga nu alleen nog even de overzichten voor de fotografen uitprinten, want die ga ik anders vergeten. En dan ga ik heeeeeeel snel naar bed, ben echt helemaal gesloopt
Ben vandaag van Winschoten naar Almere naar Deventer (3x verkeerd gereden heb ik het idee ) naar Winschoten gegaan, maar van Deventer naar Winschoten vond mijn Tomtom het nodig om me over allemaal N-wegen waar je max 80 mag te sturen. Dat was écht niet grappig. Gelukkig weet ik morgenochtend de weg naar Beilen bijna met mijn ogen dicht te vinden.
Zo, bijna thuis en in beddie Waren we onderweg naar assen, mogen we weer terugrijden voor de agilityset Maar gelukt en die ligt nu achterin klaar voor morgen :p Tank ook alvast volgegooid Tot straks dan maar (tja, morgen ist al niet echt meer xD)
Goedemorgen! Na 45 minuten snoozen toch maar opgestaan
Beau (de kruising Herder) is vannacht nog afgemeld door ziekte van Pimaude. Ik heb Marjolein gevraagd Kwiebie ook schoon mee te nemen. Dan hebben we wel 2 Friese Stabijen op de lijst staan, maar dan staan er in ieder geval ook geen fotografen niks te doen. Dus op de plek van Beau in het schema, staat nu Kwiebie.
Vanochtend was ik ineens veel fanatieker met uit bed stappen dan normaal ik ben nu al klaar en hoef pas over 20min weg haha.
Anoniem
Geplaatst: 24-08-14 07:56
Moet ik trouwens nog mijn elektrische bellenblaas meenemen? Maakt wel behoorlijk veel geluid en ziet er uit als een pistool . Maar is misschien leuk voor de foto's?
Wij gaan zo ook ons gereed maken en vertrekken straks. Zijn er misschien wel jets te vroeg maar beter dan (veel) te laat zoals bij Zeegse.
nanda1980
Geplaatst: 24-08-14 07:58
Goedemorgen. Hier heb ik de hondjes ook al uitgelaten. Alles staat klaar. Ik neem Senna dan ook wel mee voor het geval dat.... Heerlijk strak blauw hierzo. Goed teken toch! Hondjes nog even drogen (gras was nat) zelf de tanden poetsen en dan rustig op weg. Ik heb er zin in! Tot straks
Tigress
Geplaatst: 24-08-14 07:58
Môghe! Ik zal Sanne rond kwart over het bed uit jagen ik zit nu al klaar :'D Weer ziet er super uit!