Wel een van de minst leuke van hem.. Maar wilde toch snel iets plaatsen nog !
Want als er geen betere van hem tussen zitten vreet ik mn schoen op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Als je het origineel bestand hebt ik wel hoor.
loveskiara schreef:Dat meisje met de honden?
Dat is Manouk, maar die is zelden op bokt. Volgens mij was haar boktnaam snooly, of iets dat op snooly lijkt. Dat is de staleigenaresse waar ik de vader/chauffeur en de trailer van mocht lenenDie wilden eigenlijk met de honden wandelen, maar ja, ze waren toch wel nodig hier en daar
Edit:
Gevonden, denk ik. Snooly dus
memberlist.php?mode=viewprofile&u=199748
chriske schreef:Als je op het pijltje naast je naam helemaal bovenaan klikt krijg je de optie instellingen, als ik het goed heb kan je dan kiezen voor onderschrift
Zo ben weer beetje bij gewerkt, Bartje en Flynn zijn ook klaar en morgen weer verder met de rest! Maar eerst voor het eerst zelf een shoot met mijn knappe verzorgpony, hopelijk houden we het droog
Zal straks wat foto's plaatsen!
ereprijs schreef:chriske schreef:Als je op het pijltje naast je naam helemaal bovenaan klikt krijg je de optie instellingen, als ik het goed heb kan je dan kiezen voor onderschrift
Zo ben weer beetje bij gewerkt, Bartje en Flynn zijn ook klaar en morgen weer verder met de rest! Maar eerst voor het eerst zelf een shoot met mijn knappe verzorgpony, hopelijk houden we het droog
Zal straks wat foto's plaatsen!
Gevonden. Bedankt.