Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maj0 schreef:Hmm haha denk dat die van mij toch meer onder springpaard valt. Los dan maar
_l_amanda_l_ schreef:maj0 schreef:Hmm haha denk dat die van mij toch meer onder springpaard valt. Los dan maar
Dus als ik een hindernisje bouw spring jij hem?Ligt vast wel wat op het zand...
Auraenguus: als je denkt dat ze zich niet zo goed gaat gedragen, zou ik toch voor een hoofdstel kiezen, of een touwhalster..? Dan heb je net ff wat meer "contact" dan een gewoon halster..![]()
Gaan er nou nog wel mensen rijden, eigenlijk?Twee ofzo?
_l_amanda_l_ schreef:maj0 schreef:Hmm haha denk dat die van mij toch meer onder springpaard valt. Los dan maar
Dus als ik een hindernisje bouw spring jij hem?Ligt vast wel wat op het zand...
Gaan er nou nog wel mensen rijden, eigenlijk?Twee ofzo?
Esaqar schreef:O wat ga ik super jaloers zijn. Al die mensen die paardrijden en ik heb al 3 weken niet gereden, pfff. D:elwinfield schreef:Ik wil sowieso rijden!!maar dat was al duidelijk!
Top!
Esaqar schreef:elwinfield schreef:Weet iedereen overigens al wat ze aandoen? Hebben de fotografen nog tips wat we
beter wel en niet kunnen dragen/doen?
Ik persoonlijk ben niet goed in fel rood fotograferen. Maar... dit zou ook juist een leuke oefening voor mij kunnen zijn zodat ik er beter mee leer werken!
maj0 schreef:Esaqar schreef:Ik persoonlijk ben niet goed in fel rood fotograferen. Maar... dit zou ook juist een leuke oefening voor mij kunnen zijn zodat ik er beter mee leer werken!
Ben bang dat het hier toch rood gaat worden.
Ben nog beetje aan het twijfelen, heb ook nog oranje of wit alleen geen bijpassende peesjes voor