Pff Adobe Photoshop cd proefversie is afgelopen, dus nu op de andere laptop aam t downloaden, maar vind GIMP irritant.. Heb wel alle foto's uitgezocht, komen er sws nog foto's op vandaag
Ik vind die van curls ook heel leuk hoor niks mis mee, magisch!
Eviii_x
Geplaatst: 05-04-14 22:06
Hahahaha vond ze zo grappig, kreeg weer flashback van vanmiddag schoot direct weer in de lach. Heb ze meteen op Facebook gezet Sorry Anouk haha je bent er bij getagd
noukso
Geplaatst: 05-04-14 22:21
Eviii_x schreef:
Hahahaha vond ze zo grappig, kreeg weer flashback van vanmiddag schoot direct weer in de lach. Heb ze meteen op Facebook gezet Sorry Anouk haha je bent er bij getagd
Oke dames. Alles is gesorteerd. Mijn PC draait de foto's zelf als ze van de camera afkomen ... totdat ik ze ga uploaden... Alles staat dus nog gedraaid in de mappen. Ik heb nu geen tijd om alles recht te zetten, maar ik wil jullie ook niet langer van de foto's onthouden. Ik heb ALLES in de mappen gezet. Alles wat ik van jou en je paardje gemaakt heb. Ik heb gemerkt dat ik soms iets té kritisch ben op foto's, terwijl anderen ze gewoon leuk en mooi vinden.
Let alleen wel, alles wat je hier in de mappen vindt is een KLEIN formaat, geschikt voor internet. Klik op de foto en je vindt aan de rechterkant een IMG code, waarmee je zo in een topic kunt zetten. Áls je dit doet, vermeld ajb alleen even mijn naam erbij. Ik zet namelijk geen logo's op de foto's.
Groot formaat kun je op aanvraag krijgen!
Ik zal vanmiddag even een paar foto's erop zetten die ik zelf het leukste vind.