Ohhhh 3 stemmen... spannend!! Benieuwd of Roos er bij zit... Hier ook vriend wel mee ivm trailerrijden en nog niet vaak gedaan.. Maar die gaat met de honden op stap ergens verderop zal ook niet in de weg lopen Krijgt hij wel goede instructies voor
Hij kan de hand schudden met Udo, die heeft alleen pech Zondag (aanstaande) mogen we weer gezellige gezinsfoto's maken met Oeps en Udo moet er ook bij op...... *maar dat bood die zelf aan
Uit ervaring vind ik het juist wel handig als er wat extra handen zijn Zo lang je mensen duidelijke instructie geeft om achter de fotograaf te blijven tijdens het foto's maken. Sommige paarden zijn lastig om aandachtig te krijgen, een extra persoon kan bijvoorbeeld met een bakje rammelen zodat de aandacht van het paard wordt getrokken. Ik zal vanavond even mijn stemmen uitbrengen.
hoi hoi ik woon redelijk dicht bij de locatie. Dus ik ben samen met paardje... geen extra handen. Maar ik kan wel een paddock mee nemen die de hele dag kan worden gebruikt. als bijdrage