Nikita is een 18 jarig meisje, ook spastisch als ik het goed heb maar dan weer wat erger dan mijn tante. Ze komt met haar hond, Kyra.
Marleen is ook nog niet zo oud, haar ken ik niet zo goed maar ze zit bij mijn tante op rolstoeldansen. Ze zit ook in een rolstoel maat kan nog stukken lopen. Ook zij neemt een hond mee.
Ik ga als het goed is van het weekend kijken, maar ik zit middenin mijn toetsweek dus school gaat op dit moment voor.
Onze Kyra luistert eigenlijk gewoon niet naar vreemden Het zijn wel drie totaal verschillende honden hoor, wij hebben een kleintje, Nathalie een wat grotere en Nikita een Golden Retriever volgens mij!
Heeft er iemand prikpaaltjes met lint die we neer kunnen zetten om de paarden los te gooien? Mocht er niemand zijn, dan ga ik ze zelf proberen te regelen.
Misschien kunnen we ook hinnik-geluidjes op onze mobiel afspelen zodat de paardjes hun oortjes naar voren doen Of we kraken met een plastic boterhamzakje.
Ik ben trouwens een stuk minder bang dan vorig jaar. Ik kan achterstevoren zitten in stap en draf (paar pasjes hoor, ben bang dat het niet goed is voor dr rug...), en ik kan met twee benen aan één kant, en ik durf sinds vanmiddag ook te liggen op mn knol (voeten op dr manen, hoofd op dr achterhand) in stap en in draf (wel heel hard gillen omdat het zo spannend is maar ach). En ik kan ook sprongetjes nemen zonder zadel
Laatst bijgewerkt door hannahaapje op 21-03-14 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb paaltjes, alleen dan moet iemand voor lint zorgen, heb 22 paaltjes dus een mooie grote paddock
Lint ong 400 meter zodat je onder en boven lint hebt (En moet ik met iemand mee kunnen rijden want 22 paaltjes met de trein wordt m niet... haha
hannahaapje
Geplaatst: 21-03-14 00:28
Ik kijk wel even bij de action voor 400 meter lint
Duality
Geplaatst: 21-03-14 00:37
Dat is niet echt geschikt lint Het gaat hier niet om dat rood/witte lint maar echt dat platte schriklint\
En dat hebben ze niet bij de action, zit een giga action hier , ze hebben alleen maar heel dun rond touw dat is ook niet echt geschikt. Maar plastic lint is al helemaal niet geschikt
hannahaapje
Geplaatst: 21-03-14 00:43
Ohw ik dacht dat rood/witte ... Haha, nog nooit zoiets gedaan of georganiseerd of zo dus vergeef mijn onwetendheid ;p
Oeps, lees dat het wel een paar tientjes kost, en ik heb echt al mn geld opgemaakt omdat ik zoveel les volg Ik moet aan iemand anders overlaten schriklint te kopen denk ik ... Maar goed ik zal komende maand kijken of er ergens een aanbieding van is
Maakt helemaal niks uit joh! Daarom zeg ik ook dat dat lint niet geschikt is!
Ja als ik het geld had had ik het allang gekocht, helaas geen werkt, en i.v.m ziekte wordt ik ook echt helemaal nergens aangenomen dus moet teren op mijn zorgtoeslag haha Ach als ik het geld had dan kocht ik zo een rol lint
zou 2 x zo'n rol goed zijn? met al die korting erop kost die 27,- het goedkoopst wat ik kan vinden.
weet nog niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen het te betalen (hier is echt ook echt op, nog nooit zo krap gezeten) maar ik ga in de komende weken een oplossing proberen te bedenken en als het me niet lukt wie weet mag ik het bedrag dan lenen van familie.
Vorige keer hadden we op een meeting een stuk afgezet met veel longeerlijnen. Was een hoekje met dichte struiken en aan de open kant stonden alle fotografen + mensen modellen.. Maar vond het nog wel een groot risico hoor!
Ik meen dat ik nog op de reservelijst sta. Maar mocht ik mee gaan, dan kan ik van stal weide lint meenemen, we hebben nog wat rollen staan, dat heb ik al eerder meegenomen voor een paddock, gaat prima