Oeh heel veel sterkte! balen maar is helaas niet anders, snap het heel goed! Vind dit ook wel een dotje, maar je had nog een andere hond toch? die van Mar Jon?
Lynniiie
Geplaatst: 10-04-14 16:52
Veel sterkte, erg jammer, hogan is zo mooi, maar natuurlijk heel logisch dat hij mee gaat naar Amerika.
Fabske wou haar andere hond anders ook nog meenemen toch?
Ik kom me hier ook maar eens melden Sta al een tijdje in de fotografenlijst, maar zag tot mijn verbazing dat ik nog helemaal geen berichtje had geplaatst. Heb er erg veel zin in en is voor mij een geweldige kans wat ervaring op te doen met mensen voor mijn lens.
Jeej Dit wordt pas mijn tweede meeting, ben zeer benieuwd!!
Ben inmiddels aan mijn fotografie website bezig.. Wat vinden jullie van de homepage?
Foto's van de honden zijn van mijn eerste meeting, ook in Teteringen. De paarden zijn van mijn stage in Duitsland, het springende meisje een kennis die ik laatst heb gefotografeerd en er zit een foto bij van mijn eerste (zeer onverwachte) bruiloft!
Mhmm vriend gaat helaas niet meer mee, hij moet dan werken. We zouden dan de nacht ervoor in een hotel overnachten. Dus zal iemand anders zoeken die dan eventueel met me mee wil, want om in mijn eentje in een hotel te slapen, zie ik ook niet wcht zitten.