Even voor mijn beeldvorming, met modesta was dat? Ik kan vanmiddag even kijken nu druk met school bezig
Ik vind de enthousiaste reacties erg leuk om te lezen! Heb ook een meeting gehad waar modellen amper reageerden op de geplaatste foto's, dat is toch wat minder haha. En de likes op mijn fb pagina zijn ook leuk haha
Ik heb sowieso foto's van jullie samen! Heb je nog geduld ?
Aser
Geplaatst: 20-04-14 13:17
Madelon wat zijn het prachtige foto's en bij die ene foto staat mijn paard gewoon los!
En Ruth ook die foto van jou vind ik kei mooi! weer heel anders, echt een bruid, maar zo kei mooi!
En dan weer de eerste foto's waar Di & ik mee begonnen bij Tessa en Suzanne. Ondanks dat Di zoo druk was toch echt kei mooie plaatjes! En bij jouw op je fb Suzanne staat haar hoofd ook zo mooi op!
En dan die foto van Sjaan die is zo betoverend.
Die van Caitlinn in close up prachtig en Ik vind de foto waar dat je de rug van de engel ziet ook zo bijzonder alsof het een verhaal verteld en ondertussen staan er alweer zoveel meer foto's op die allemaal uniek zijn.
Ik vind ook vooral super tof om te zien hoe er allemaal anders door de lens is gekeken want ik weet bij bepaalde plaatjes dat er twee fotograven ongeveer op dezelfde plek stonden en toch ziet het er dan zo verschillend uit. Knap, uniek en heel mooi!
Ik blijf geduldig wachten op de andere plaatjes. (Moeilijk wel maar ik doe mijn best )
wwaaauuuwww jullie gaan haaaard! ik moet alles nog uitzoeken :O
JNSW
Geplaatst: 20-04-14 13:17
Ik niet fabske, sorry!
Hier alvast de foto's van Modesta en Jolijn. Ga aan het eind van de middag verder met ed, ivy & het bruidssprookje
sMieke
Geplaatst: 20-04-14 13:21
ik heb alleen een van eileen haha:
sMieke
Geplaatst: 20-04-14 14:24
krijg ze op een of andere manier niet zo helder :S
iemand tips?
is dit ruis of gewoon onkunde van een beginner
Suuszels
Geplaatst: 20-04-14 15:03
Wat waren jouw instellingen ? (vooral iso?) en fotografeer je in RAW?
het verzoekje, ik probeer ook maar wat af en toe, als je de bewerking niks vind kan die uiteraard zonder of met een andere bewerking (en die twee mensen op de achtergrond kunnen ook weg, die zag ik wat later pas haha) :
Laatst bijgewerkt door Suuszels op 20-04-14 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt