Goedemorgen, zouden diegene die zondag met mij mee zouden rijden, voor de zekerheid vervangend vervoer kunnen regelen? Ik ben namelijk sinds maandag niet fit en dat wordt met de dag erger. Omdat het echter nog maar woensdag is, wil ik mij niet nu al ziekmelden. Maar stel dat het wel moet, dan hoop ik dat er vervangend vervoer is.
Nu maar hopen dat vandaag het hoogtepunt is, gezien ik mij niet ook van het werk wil ziekmelden.
Vandaag voor het eerst met Stip op vreemd terrein geweest, om alvast even te oefenen voor zondag. Ze was echt super braaf en alles is zo interessant dat de oren niet naar achter te trekken zijn (goed voor de foto's haha). We hebben er zin in, al zie ik wel op tegen de wasbeurt.
Wassen jullie je paard geheel met dit weer? Ik heb alleen koud water..
NibbitLotus
Geplaatst: 26-02-14 23:22
Beterschap Magda! Het is helaas weer echt de tijd van het jaar..
@adawi : ik heb hier lauw water gelukkig, wel handig met een bijna geheel wit paard. Daarna gooi ik er snel een deken overheen zodat ze het niet alsnog koud krijgt.
Adawi dan zou ik t niet doen. Ik heb op stal de luxe van warm water dus ik was m wel helemaal maar koud water is wel erg koud nu.
Air
Geplaatst: 27-02-14 00:13
Adawi heb je wel stroom? Dan kun je met een waterkoker aan de gang haha. Je kan dan eventueel zijn vieze plekken nat maken, insoppen en dan met het lauwe water afspoelen?
Ik hoop trouwens ook dat het goed weer is zondag, ook niet geheel onbelangrijk!