Er zitten echt hele gave foto's tussen zeg! Whoaa ik kan niet wachten op de rest. Ondanks dat Manny erg onrustig was zitten er supergave foto's bij. Vooral die galopfoto is belachelijk gaaf
BAStable
Geplaatst: 18-05-14 07:10
Hahaha! Wauww die bok(t) foto is geniaal ! (beetje jammer van mijn mond haha) Ook die ene dat ik er naast lig Verder die andere foto's, echt super gaaf!! Is dat echt mijn paard?! Mijn emailadres is lisa_j.ochoms@hotmail.com (zonder punt)
The day after...: spierpijn, paar blauwe plekjes, mega verbrande armen en overal sneetjes van de doornstruiken (thanks paardje ) maar het was het allemaal waard
Ik vond het een leuke fotomeeting. Hier bij van iedereen een foto er volgen er meer. Als iemand een halster of touw weg wilt laat het maar weten dan photoshop ik het weg.
BAStable
Geplaatst: 18-05-14 18:07
Aahh leuke foto's weer! Als het kan, de twee lusjes aan mijn rechterkant en de slof tussen de benen maar zo is ie ook al superr!!
evelien1000
Geplaatst: 18-05-14 18:10
BAStable schreef:
Aahh leuke foto's weer! Als het kan, de twee lusjes aan mijn rechterkant en de slof tussen de benen maar zo is ie ook al superr!!
Zal ik de slof bij de bok foto ook nog even wegwerken?
Ow, wat gaaf allemaal zeg. Top! Ik ga zo ook eens wat op FB zetten. Valt me op dat Ty zn voetjes goed optilt. Waarschijnlijk wakker geworden door zn struikeltje in de paddock. Bij deze ook mijn mailadres voor de foto's raissabv@gmail.com