Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brechtje_A schreef:Kan het dan niet dat er 4 van tilleman + degene die ''alleen'' komt samen gaan, en de andere twee van tilleman + de andere drie samen? Dan heb je twee groepen van 5 en zit je toch nog samen met de anderen
MelisWess schreef:Idd. Mijn haff van 6 zit nog redelijk in de pubertijd of denkt dat die zo af en toe nog hengst is... Die kan niet anderhalf uur stilstaan met 10 andere paarden om hem heen. Als ik erop zit en bezig ben is hij braaf. Ook met de portret fotos zal hij braaf zijn en altijd oren naar voren... Maar die tijd wachten zie ik niet zitten...
lrtj_ schreef:MelisWess schreef:Idd. Mijn haff van 6 zit nog redelijk in de pubertijd of denkt dat die zo af en toe nog hengst is... Die kan niet anderhalf uur stilstaan met 10 andere paarden om hem heen. Als ik erop zit en bezig ben is hij braaf. Ook met de portret fotos zal hij braaf zijn en altijd oren naar voren... Maar die tijd wachten zie ik niet zitten...
Jaa wesje is een heel fijn model:D zag dat ik hem als 1e voor mijn lens heb
:D
elmo_browny schreef:Mocht dit de definitieve planning zijn twijfel ik of ik mij zal afmelden.
Ik als fotograaf heb hier dan weinig aan.
Als ik mijn eentje fotograaf 'leer ik niks'. Met z'n tweeën kan je tips vragen/ideeën uitwisselen.
Als ik na een paar paarden alleen maar paarden heb die het zat zijn heb ik geen portfolio materiaal, dus vind ik het niet de moeite waard om foto's te maken.
Plus dat ik nog steeds niet weet welke modellen er zijn....
Kimmetjee04 schreef:ik weet nog niet zeker of ik uiteindelijk kan ivm geplande wedstrijd dat weekend. anders plan je mij in bij een fotograaf die het ook niet erg vind om eventueel alleen te gaan. mocht ik wel kunnen fotograferen we in tweetal, en anders doet die fotograaf het alleen. zijn er foto's van de modellen?
ninalovenina schreef:Kimmetjee04 schreef:ik weet nog niet zeker of ik uiteindelijk kan ivm geplande wedstrijd dat weekend. anders plan je mij in bij een fotograaf die het ook niet erg vind om eventueel alleen te gaan. mocht ik wel kunnen fotograferen we in tweetal, en anders doet die fotograaf het alleen. zijn er foto's van de modellen?
Maar had ik jou wel op de quote gezet of niet?
Wat is je naam + achternaam & site dan ookal weer?
x