Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Carmenxoxo schreef:In het op staat dt de fotografen 5-15 foto's moeten geven binnen 3 weken,
Ik vind dit erg veel dan zou je in 3 weken 25-75 foto's moeten nabewerken en dat red ik echt niet ivm school etc, paard etc.
Mij lijkt 3-5 foto's per model voldoende....
lovebrechjex schreef:Carmenxoxo schreef:In het op staat dt de fotografen 5-15 foto's moeten geven binnen 3 weken,
Ik vind dit erg veel dan zou je in 3 weken 25-75 foto's moeten nabewerken en dat red ik echt niet ivm school etc, paard etc.
Minimaal 5, en maximaal 15.
Als je er 5 hebt is het ook prima!
Ik vind nabewerken niet nodig hoor, tenzij het echt nodig is qua licht enz.
Als ik er een mooie bewerking op wil wil ik dat zelf ook best doen
lovebrechjex schreef:Carmenxoxo schreef:In het op staat dt de fotografen 5-15 foto's moeten geven binnen 3 weken,
Minimaal 5, en maximaal 15.
Als je er 5 hebt is het ook prima!
Ik vind nabewerken niet nodig hoor, tenzij het echt nodig is qua licht enz.
Als ik er een mooie bewerking op wil wil ik dat zelf ook best doen :o
ninalovenina schreef:Ik hoop dat ik voor die tijd nog een nieuwe camera kan kopen maar denk het niet, heb namelijk nog een best oude..
Canon 400D, wel goed maar de nieuwe zijn natuurlijk beter :p
Deetjeeuh schreef:ninalovenina schreef:Ik hoop dat ik voor die tijd nog een nieuwe camera kan kopen maar denk het niet, heb namelijk nog een best oude..
Canon 400D, wel goed maar de nieuwe zijn natuurlijk beter :p
Je kunt nog wel zo'n hele mooie nieuwe camera hebben, uiteindelijk gaat het er toch om dat jij ermee te werk kunt gaan.
Deetjeeuh schreef:Mag ik vragen waarom je dan meegaat als fotograaf als je geen goede camera hebt? Het klinkt waarschijnlijk heel banketstaaf, zo bedoel ik het niet, het is een serieuze vraag.
Eviii_x schreef:Deetjeeuh schreef:Mag ik vragen waarom je dan meegaat als fotograaf als je geen goede camera hebt? Het klinkt waarschijnlijk heel banketstaaf, zo bedoel ik het niet, het is een serieuze vraag.
Mensen moeten toch kunnen oefenen![]()
Ik had die camera ook op de vorige meeting maar maakt toch niet uit als je niet tevreden bent over je camera.. Het is een prima camera alleen hoopt ze op een nieuwe
Deetjeeuh schreef:Mag ik vragen waarom je dan meegaat als fotograaf als je geen goede camera hebt? Het klinkt waarschijnlijk heel banketstaaf, zo bedoel ik het niet, het is een serieuze vraag.