Oh wat superjammer dit, maar ik had nooit verwacht dat ik erbij zat en nu moet ik werken zondag nu moet ik Victory ook afmelden helaas. Bij ons op stal staan ook nog wat meiden met leuke paardjes en een goede vriendin van mij heeft ook nog een leukerd staan die te koop staat. Zal het eens vragen of ze het iets vindt
Stuur anders de ts even een pbtje die zal je dat vast snel kunnen vertellen.
Zazzel
Geplaatst: 13-03-14 18:58
Het lijkt een beetje 'bad karma' hier, maar ik moet ook even een slag om de arm houden. Ik voel me sinds vandaag helemaal niet lekker, dus ik kijk even hoe het gaat.
Zo, heb TS een pb gestuurd ga nu even het topic doorlezen.
Hanna_94
Geplaatst: 13-03-14 19:39
Als ik zo het laatste schema bekijk, staan degene die eerst reserve stonden er al op. En zijn er nu geen reserves meer, dus hebben we 2 fotografen te kort. Het zou dus leuk zijn moest je mee kunnen Joyce! Ik hoop dat TS wel snel haar even meld in dit topic, want zou toch wel balen als er maar 4 modellen zijn...
Zou enorm fijn zijn als ik meekon! Heb zowat rechtstreeks een bus naar Goirle, moet dan nog een halfuurtje wandelen naar de Regte Heide Heb TS een pb gestuurd, het wordt inderdaad wel kort dag... Zijn er nog maar 4 modellen?