Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eline95enile schreef:Heb je je wel opgegeven voor de voorjaarsmeeting? Er komt in de zomer er nog 1 namelijk! En zie je daar wel op de lijst voor staan
edit: even alles teruggelezen maar zie niet dat je je ergens hebt aangemeld voor de voorjaarsmeeting. Op de gewone lijst sta je inderdaad wel nog gewoon!
eline95enile schreef:Cleo: dat klopt inderdaad, maar dat gaat dus om te meeting in de zomer. Daar komt er alsnog 1, dit is een andere meeting alleen op dezelfde plek om te testen. Van de zomer (dus misschien op hemelvaartsdag komt er nog 1). Ik zal je wel op de reserve lijst zetten voor de voorjaarsvakantie als je dat wilt?
Ik ga nu iedereen een berichtje sturen die al even niet meer heeft gereageerd, zodat iedereen er weer aan herinnerd is. Nu kunnen mensen nog afzeggen namelijk en dan kan er iemand van de reserve lijst mee. Degene die ik niet gemaild heb zijn: Eline, marieke, Celine, jessica, Mandy, Marit, Lysette, Christel en Lianne.
De modellen zitten nu vol, met 1 (of 2 met Cleo erbij) reserves. Dit zijn XxLMMxX en Cleo dan. Er kunnen wel nog steeds 3 fotografen bij!