Hij is idd tegen de lucht aan geschoten, lucht nog een beetje opgelicht daarna.Die van jou zijn ook gaaf, en rete scherp
Mooie foto's zeg! Ben nog nooit in Havelte geweest, wanneer organiseren jullie weer een meeting daar? : d
Astor schreef:Mooie foto's zeg! Ben nog nooit in Havelte geweest, wanneer organiseren jullie weer een meeting daar? : dZeker een aanrader!Prachtige omgeving!
pimaude schreef:op de rijfoto's na staan de foto's van big Question ook op de site! [ Afbeelding ]wauw wat mooi
Oké vandaag ben ik vrij, en moet eerst even studio foto's af maken en dan kan ik eindelijk aan deze foto's beginnen...
FR_Foto schreef:mag ik de link weten van de site ben erg benieuwd naar de foto'sKan niet want die pagina's zijn beveiligd omdat het bestelpagina's zijn. Binnenkort komt er een bericht van op me website te staan:)
pimaude schreef:op de rijfoto's na staan de foto's van big Question ook op de site! [ Afbeelding ]Wat een geweldige mooie foto is dit!
WiancaR schreef:Marcella jij zet de foto's ook op de weebly site neem ik aan?Ja ik ben in de war... Dom
Malissa die van Jacintha zijn mooi!Die zwart wit van Big Question ook Marlijn!Zoë staat op de site (Tears en Big Question staan er ook al op).