Nu eerst maar stoppen, hopelijk morgen even tijd om Donnerstral af te maken! Ben al wel begonnen
Dagmar80
Geplaatst: 24-02-14 16:23
@ Likemaaike/Judith: Leuke foto's! Leuk die van Donnerstral met kontje richting cam :p Je gaat snel zeg! @ Poesjes123/Gera: Ook heel leuk die foto's van Levi! zal zo eens op je site rondsnuffelen!
Ik ga nu met de foto's verder, word weer een hell op photoshop te openen, als dat programma nou eens mee werkte.. Trouwens zouden jullie het ook leuk vinden als ik weer een fotomeeting organiseer op dezelfde locatie als vorige keer (Noorderbos) voor in het voorjaar? Heb dan zelf een leuke shetter voor jullie in de aanbieding die dan wel op de foto wilt.
Ik heb het album van Misty af maar nog niet geüpload omdat ik op bed ging haha, vanmiddag of zometeen upload ik de foto's en stuur hier dan de link. En vanavond / morgen ga ik verder met Donnerstral!
Trouwens Marjola, jij zei als ik bij NIOP ging rijden ik ook op haar kan rijden, maar is ze half pension ofzo?
nee ze is nog gewoon manegepaard maar buiten haar lessen om mag ik haar rijden en in mijn eigen lessen mag ik haar ook rijden en in het weekend kan ik haar ook rijden en dus ook wedstrijden en clinic ect.
Ik ben de enigste die haar extra rijdt bijna elk paard en pony heeft een vaste huurder en daar betaal je een klein bedrag voor
Dagmar80
Geplaatst: 26-02-14 15:33
Hierbij een foto van de Berner sennenhond die ook even meegedaan heeft. Denise en/of Monique kent de eigenaresse? Wil één van jullie mij een pb sturen met het emailadres van de eigenaresse zodat ik zodra de foto's klaar zijn een link kan sturen?
Mooi fotos zijn er gemaakt baal er nog zo van dat niet heen kon . Maar ziet er uit dat jullie het erg gezellig hadden . Mocht er nog is wat in de buurt georganiseert worden ben ik graag bij.