Dankjewel! Ik vond Nena zo leuk! Maar vond dat alle modellen en baasjes het goed gedaan hebben hoor!! Zo veel drukte en toch allemaal netjes luisteren.
Romany*
Geplaatst: 15-12-13 19:36
Jij ook bedankt! Nena is ook leuk, je hebt helemaal gelijk!
chriske
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 20:26
Wat is er nou leuker als je je passie kan delen met je familie..
Zo, net even mijn foto's op de laptop gezet.. zitten wel leuke tussen maar ik moet toch echt nog wat beter op een goed punt leren scherpstellen, zeker met actiefoto's. Zal binnenkort ook even een facebook pagina aanmaken, lijkt me toch wat makkelijker dan die site die ik nu heb.. Straks zal ik even een paar foto's plaatsen, van de week ga ik eraan verder want ik zit nu op de laptop en heb daar geen photoshop.
De foto's die nu zijn geplaatst zijn in elk geval erg leuk ! Bedankt iedereen voor de fijne dag!
Voorproefje, zal van de week er een nette copyright bij zetten
Choco, volgens mij is dat normaal prima, mits je gewoon het copyright erop laat staan maar zou voor de zekerheid nog even de mening van anderen afwachten
Batlow
Geplaatst: 15-12-13 21:19
Al hele leuke foto van bailey en bartje!! Wel jammer dat ik eerder weg ging en de groepsfoto niet heb meegemaakt... Maar puppy paard ging echt niet meer. Hij werd zo ongeduldig en zijn concentratie was echt op, vooral omdat ik die ochtend ook nog grondwerk les had gehad! Bij het terug lopen keek hij nergens meer van op, hij was zo vermoeid..... Dan is hij het liefst