Fotomeeting zo 24/11 spartelvijver Dronten/Kampen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: fotomeeting paarden 'spartelvijver' in dronten/kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:48

Neeee geen zebra joh :=
Doe iets met sterretjes?

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:59

Er is hier nog een haflinger op bokt met allemaal sterren op zn billen.. Vind ik voor Malvin ook nog wel,gaaf :) He, maar ze kan dus goed scheren? Of ben jij degene van paarden scheren Lelystad? Malvin moet binnenkort ook onder 'het mes' (aangezien we toch net niet met de fotomeeting meedoen :D ) en zelf kan ik dat niet

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:03

Sterren is wel gaaf, maar ik ben altijd op zoek naar iets origineels... dus nog even denken.. ja klopt, ik ben van paarden scheren lelystad ;)

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:05

hahaha echt? Nou, tot gauw dan :p

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:19

Haha ja, scheer al een tijdje paarden en ben het dit jaar groter gaan aanpakken :D tot snel dan haha

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:10

Ik zou je paard helemaal scheren of niet. Patronen vind ik echt lelijk, die haflinger met die sterren vind ik ook afzichtelijk :o terwijl het paard zelf mooi is! Maar goed, dat is mijn bescheiden mening :+
Willem is ook helemaal geschoren, gelukkig is hij er heel mooi onder vandaan gekomen :)

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:33

Ooh ik hou er ook nooit zo van hoor, ben er veel te snel op uitgekeken. Vorig jaar wel een patroon gedaan omdat ze nog herstellende was van een blessure. Ze zit nu weer aardig dik in haar vacht (had haar al een keer geschoren), dus nu meer even kijken wat leuker is voor de foto's. Zelf vind ik de kleur van haar wintervacht altijd erg mooi en ''warm'', omdat ze vrij donker is, dus dat is wel een mooie combi met herfstbomen en blaadjes etc... Maar als ik haar voor die tijd nog scheer ziet ze er wel weer fris en fruitig uit, het heeft allebij iets. Figuurtjes ben ik ook niet meer zo van voor mijn eigen paard, alleen als ik ineens iets origineels bedenk wat nog niemand heeft gedaan (afgelopen keer pink ribbon), dan vind ik het nog wel leuk. We starten toch niet meer dus dan maakt het me niet zoveel meer uit.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:44

Ik vind het bij andermans paarden altijd wel gaaf, maar bij mijn eigen ook niet zo haha.. :')

Ik zie trouwens gauw op Equifrance. ;)

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:47

Cynn_x, jij staat bij Equifrance? Wij hebben er tot vorig jaar gestaan met fries.. Staat 1 van jullie niet bij Rutger? (begreep zoiets van Saddy waar we lessen)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:48

Ik sta er nóg niet.. ;) Ik sta nu nog bij Bronsveld. Maar ik heb de stalling opgezegd.

EDIT: Zijn er inmiddels al foto's gemaakt van de locatie trouwens, of nog niet? :)

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:51

oh echt? Ga je het bos niet missen? :') Ik vind het echt heeeeeeeerlijk op de Bronsweg.. :o Wel mooie faciliteiten bij Equifrance!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:55

Ik miste stiekem gewoon een binnenbak.. dacht dat ik wel zonder kon maar neh, in de winter rijd ik gewoon liever binnen. := En de mijne gaat zo op de trailer dus de bos/strand/etc uitjes missen hoef ik niet bang voor te zijn hoor haha..

Om weer on topic te gaan: wordt er iets van een website aangemaakt om de foto's uiteindelijk op te gaan zetten of is het ieder voor zich straks?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:55

melody93 schreef:
Ooh ik hou er ook nooit zo van hoor, ben er veel te snel op uitgekeken. Vorig jaar wel een patroon gedaan omdat ze nog herstellende was van een blessure. Ze zit nu weer aardig dik in haar vacht (had haar al een keer geschoren), dus nu meer even kijken wat leuker is voor de foto's. Zelf vind ik de kleur van haar wintervacht altijd erg mooi en ''warm'', omdat ze vrij donker is, dus dat is wel een mooie combi met herfstbomen en blaadjes etc... Maar als ik haar voor die tijd nog scheer ziet ze er wel weer fris en fruitig uit, het heeft allebij iets. Figuurtjes ben ik ook niet meer zo van voor mijn eigen paard, alleen als ik ineens iets origineels bedenk wat nog niemand heeft gedaan (afgelopen keer pink ribbon), dan vind ik het nog wel leuk. We starten toch niet meer dus dan maakt het me niet zoveel meer uit.

Een haflinger met winter vacht vind ik altijd erg schattig en dat past denk ik ook heel goed bij de herfst kleuren! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:51

gezakt voor rijbewijs dus ben volledig afhankelijk van moeders.. iets vertraging maar voor 24 november komt t erop.

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:08

Ai wat balen joh!!! Hopelijk gauw weer een keer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:11

ja, faalangstexamens hebben een beetje voorrang dus over een maandje opnieuw.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 02:30

Cynn, wat doe je nu????????? :n

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 10:12

Cynn_x schreef:
Ik vind het bij andermans paarden altijd wel gaaf, maar bij mijn eigen ook niet zo haha.. :')

Ik zie trouwens gauw op Equifrance. ;)

Leuk!! Wanneer ga je over? Dan neem jij zeker de uitloopstal met beton tegenover die van mij :D

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:16

App staat ook op Equifrance!
Volgens mij heb jij hem van de week geschoren of niet Michelle? :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:17

Nu ik je foto's zie in je profiel lijkt het inderdaad hetzelfde paard haha, die heb ik maandag geschoren inderdaad :D

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:20

Haha, grappig. Hoe ging het, was hij braaf?
Ik had App hier opgegeven als verrassing voor Deborah, maar we zijn niet gekozen.

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:34

Zeker! Ja ging goed, hij was braaf, benen en buik vond hij wat minder fijn (probeerde af en toe uit te halen), maar ging verder prima! :) Jammer dat jullie niet gekozen zijn... Volgende keer beter!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:12

zullen we de slowchat maar bewaren voor in de PB's? Het vervuilt het topic en maakt het moeilijk de belangrijke berichten van de SC te scheiden.

Waar blijven de beloofde foto's van de omgeving?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 15:38

Ania: Gister geloof ik nog berichtje geplaatst dat ik ben gezakt dus ik kan er niet zelf heen rijden. Ik ga toevallig zondag met een vriend naar het bos foto's maken, dus zal kijken of hij even een stukje om wil rijden! En anders waarschijnlijk donderdag ! Sorry namens mijn faalangst. :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 16:51

Cynn_x schreef:
Om weer on topic te gaan: wordt er iets van een website aangemaakt om de foto's uiteindelijk op te gaan zetten of is het ieder voor zich straks?

? :)