dit zijn alle bewerkte foto's die ik heb gemaakt. van de week zal ik even kijken of ik jullie e-mail adressen aan de juiste paarden kan koppelen zodat jullie alle foto's kunnen ontvangen. jullie mogen mij ook pben dan weet ik het zeker dat ik het juiste mail adres heb bij het juiste paard maar anders lees ik het even terug in dit topic van de week.
Wat zijn jullie snel allemaal!!! Mijn bewerkingsprogramma is eindelijk klaar, ik begin nu net. Heb het onwijs druk met stage, school en werk dus misschien dat jullie ze volgend jaar eens krijgen
De bewerkte foto's staan ook op mijn facebookpagina. Het zou heel erg leuk zijn als jullie tijd en zin hebben om hier een berichtje op achter te laten. je kan mij vinden door bij zoeken jacintha de goede in te typen en dan zonder profielfoto daar staan de foto's op je mag me ook toevoegen als je het leuk vind om mijn foto's in de gaten te houden van andere fotoshoots. die met profielfoto is mijn persoonlijke facebookpagina.
Duality
Geplaatst: 30-08-13 22:03
Ik heb nu Sharifa en trump card via de mail verstuurd Waren er nog mensen die de foto's via de mail wilden? Zo ja, pb me even dan maak ik dat in orde! Ik zou het trouwens leuk vinden als jullie mijn facebook pagina zouden liken, daar zal ik ook nog alle foto's op zetten
Van de 500 foto;s zijn er inmiddels zo'n 200 over. Helaas gaat het nog even duren.. Ik heb namelijk hele avond/nacht/ochtend met migraine in mijn bed gelegen..
wij gaan niet nabestellen denk ik ! heb al zoveeeel mooie foto's van ons en ookal iets mega op canvas misschien dat we later nabestellen bestel nu nog steeds wel eens iets na van bijv. de shoot in februari
Ik wacht nog even met een topic maken tot ik van meer fotografen wat kan plaatsen Al kan ik nu al lastig fotos kiezen haha
Wacht overigens daarom ook met eventuele nabestellingen we hebben op stal (hebben een heel grote eigen zadelmaker haha) nog wat lege fotolijsten hangen en die moeten worden gevuld!
Ohhh heb trouwens via facebook al heel veel reacties gehad op de fotos die door tags mijn pagina staan! Voornamelijk veel arab-mensen die de fotos errug mooi vonden! Dus die kunnen jullie in je zag steken, die complimentjes Hihi!
Leuk dat je een topic gaat openen daisy plaats je hier een linkje? Ik heb iedereen de foto's per mail gestuurd behalve die van Vera zou jij mij een pb willen sturen met je e-mail adres ik kon hem hier niet vinden (misschien overheen gelezen)