Vanuit de buitenbak heb je als achtergrond het bos Die bomen zitten nog redelijk in het geel/bruine blad.
sunshines1
Geplaatst: 15-11-13 10:58
ik zou ook graag in het bos willen wat leuke actie/ herfst foto's
liempje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 11:07
Ik zit nu op mijn werk maar ik zal vanavond naar de bak gaan kijken voor de losgooi foto's. Gisterenavond regende het dus het had niet veel zin. Ik ga er vanuit dat dat wel gaat lukken. De modder kunnen we daarna van de benen spuiten.
Ik laat het gewoon aan de fotografen over met losgooien, als zij zeggen dat ze genoeg goede foto's hebben kunnen zij aangeven dat de volgende kan komen. Dan lopen we vanzelf in qua tijd.
De rijfoto's doen we in ieder geval op het bospad!
Ik dacht de portretfoto's bij de springwei te maken waar bomen rondom staan maar als de fotografen zeggen dat ze die liever ook in het bos maken dan is dat okay.
Klinkt helemaal goed ! Wij (Dafness, LisaLucky en ik) kunnen wel iets langer blijven, aangezien ik niet meer eerder weg hoef.
Portretfoto's lijkt me mooier in de springwei, dan heb je ook niet zoveel last van de schaduwen van de bomen, maar zit hier een (opvallende) omheining omheen?
Ik moet dus wel echt eerder weg. Probleempje is dat Drico en Saskiakefie met mij mee rijden (maar misschien zijn er ook plekjes vrij op de terugweg?). (Ik moet om 14.00 weg)
Ik moet wel echt op station Arnhem of Nijmegen afgezet worden. Als echt niemand me kan brengen dan zal ik ook eerder weg moeten.. Nouja anders overleggen we dat morgen nog wel, als je maar niet ineens weg bent Saskia
Haha nee ik zal niet ineens weggaan... Eigenlijk hoop ik dat we het schema een beetje kunnen inkorten (pauze?), en dat we minder tijd nodig hebben voor losgooien/rijden.
saskiakefie
Geplaatst: 15-11-13 22:05
Dafness schreef:
Ik gennep gaat een bus naar nijmegen is een halfuurtje
Tja dat schiet niet op voor mij want dan moeten we eerst nog naar Gennep en dan moet ik weer terug naar Nijmegen als ik al een beetje aansluiting ben ik alsnog best wel lang bezig met reizen en daarnaast onnodige kosten die ik heel graag wil besparen (Ben woensdag gezakt voor auto examen dus das een beetje een probleem..)
Ik denk dat de pauze ook wel wat korter kan mja dan moet het hele schema wel weer aangepast worden
Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 15-11-13 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
liempje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 22:05
Het losgooien is te doen, alleen de hoeken zijn echt nat. Maar we hebben de hindernissen er net uitgehaald dus de bak is klaar voor morgen.
We kunnen het inkorten, zoals gezegd kunnen de fotografen bij het losgooien aangeven als ze goede foto's hebben. Dan kan gelijk de volgende naar binnen.
De pauze kunnen we ook korter doen. Even snel een broodje eten en verder.
liempje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 22:06
saskiakefie schreef:
Oh trouwens print jij de schema's uit TS of ieder voor zich?
Ik heb alles al klaar liggen. Gewoon de volgorde aanhouden en inkorten.
Ik heb er zin in . Ik neem overigens zelf wat te eten mee (super dat je het regelt Liempje) omdat ik geen gluten kan eten. Dus dan weten jullie dat het daarom is