[FM] 10 november Rassenparade Oenkerk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Likemaaike

Re: [FM] 10 november Rassenparade Oenkerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 19:24

Ik heb er zin in! Hopelijk wordt het mooi weer !

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:32

Gefeliciteerd!! En ik heb er ook zin in :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:15

Gefeliciteerd Judith!

Het is nog steeds een vraagteken voor de auto. We moeten het even tijdtechnisch gaan bekijken namelijk. :+ Drie mensen en één auto... -O-

Ik zie het alleen ook somber in. Voor zondag is nu de regenkans toegenomen, net als de hele week. M.a.w. het gaat wel een heerlijke modderboel worden gezien de drainage in dat gebied niet je van het is. Zowel it Fryske Gea als Staatsbosbeheer gaven ook aan dat het gebied door die natheid nog kwetsbaarder is dan normaal. Laat staan voor de paarden en de mensen eromheen.

We moeten dus wel kritisch zijn of het verstandig is om deze meeting door te laten gaan. Al blijft het zondag droog, de 6 dagen ervoor heeft het wel veel geregend.

Lastig lastig...

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:28

Mocht de meeting eventueel verplaatst worden kan ik me misschien weer aanmelden als fotograaf!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:37

Het is daar inderdaad wel nat als het zo heeft geregend, laatst ben ik er met de hond geweest toen was het ook al best nat dus dat zal nu nog wel veel erger zijn.. Als het idd dan zondag misschien wel droog is maar de rest van de week nat dan is het alsnog misschien beter het te verplaatsen ofzo.. Hopelijk valt het mee..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 21:33

Afwachten ja. :j
Mocht het worden verschoven, dan gaat het naar het voorjaar denk ik. Er komt steeds slechter weer aan dus later in het jaar moeten we niet willen imo.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:31

Of een andere locatie?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 01:02

Dankjewel! Als magda niet blijkt te kunnen wie gaat nog meer vanaf Leeuwarden of daar dichtbij?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 07:38

Ik weet niet of we binnen een week tijd dat kunnen realiseren. Want dan kom je bij gebieden uit waar je ook een vergunning/toestemming voor dient te hebben. Plus dat mem met vervoer zit of rijdend komt.

Mocht het afgezegd worden, dan kunnen we in het voorjaar bijvoorbeeld het Canadameer als plan B erbij plannen.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:39

Moet je in appelbergen een vergunning?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:45

Dat gebied ken ik niet, maar denk het haast wel gezien veel onder staatsbosbeheer of It Fryske Gea vallen.

Maar of dat handig is? Rianne komt namelijk rijdend naar Oenkerk en dan moet zij ineens een trailer regelen. Zo zullen er meer met vervoer zitten ben ik bang.

Voor nu schijnt het zonnetje heerlijk dus we moeten echt afwachten.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 14:11

Wij hebben geen vervoer dus als de lokatie veranderd wordt vallen wij af. Ook geen ramp, maar zou wel jammer zijn.
Ik hoorde helaas wel dat er nogal wat afgezet is in het bos na de storm. De veld is vast wel open, maar als het net zo nat is als ons weiland wil je ook niet meer doen dan enkel poseren daar. Vraag me af of het dus verstandig is om door te gaan (op deze lokatie)...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 14:14

Dat had ik net ook gehoord ja en wou dat net schrijven. Maar je was mij net voor.

Feit is dat veel gebieden kampen met schade en nu nog een nieuwe locatie regelen, is ook moeilijk en veel te kort dag.

Ik zal met Judith overleggen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 15:24

Judith en ik melden aanstaande vrijdag om 17:00 uur het definitieve besluit omtrent deze meeting. Qua locatie blijft het in Oenkerk omdat het te kort dag is voor verschuiving; daarnaast is de grond elders ook nat en is er elders ook stormschade.

We hebben er een hard hoofd in, maar wellicht wordt het de aankomende dagen toch nog droog zodat het wat kan opdrogen. Om nu al de meeting definitief af te lassen, vinden wij nog te vroeg.

Als het afgelast wordt, gaat de meeting in zijn geheel verplaatst worden naar het voorjaar. Tegen die tijd volgt er nader bericht.

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 16:10

Als de meeting word afgelast en naar het voorjaar gaat zou ik het onwijs leuk vinden bij het canada meer, daar kan ik mennen en we kunnen daar toch in het water? :D

Maaar alsnog hoop ik heel erg dat hij wel doorgaat! :))

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 16:13

Dat is een mogelijke optie. Maar i.v.m. afstuderen kan ik van eind januari t/m september niet meehelpen met de organisatie helaas. Dus dan is de keus aan Judith en diegene die haar dan helpt. :j

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:20

goedenavond..

ik meld me ook af voor zondagmiddag, ga het niet redden.
verder hoop ik voor jullie dat het door kan gaan.

als het wordt verzet, ben ik er ook niet bij. ben in februari uitgerekend.

canadameer is innd super. tot 01 mei mag je daar met het paard in het water inderdaad.
zeer goeie ervaringen mee :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:53

Ik zit een beetje met een dilemma.. Mijn instructrice vraagt of ik ipv zaterdag, ook zondag kan lessen.. Mijn voorgevoel zegt dat deze meeting zondag niet door zal gaan, maar het is nog niet zeker.. Maar ik wil wel heel graag les. Het zou zonde zijn als ik nou zondag geen fotomeeting en geen les heb, want dan kan ik weer een paar weken wachten op les.. Hoe groot achten jullie de kans dat het door zal gaan zondag?

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:58

Sodeletuut, ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik vind het persoonlijk erg vervelend als de meeting op het laatste moment nog afgezegd zou worden, zelf geloof ik er eigenlijk niet echt in dat het nog mooi weer gaat worden..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:08

Inderdaad. Misschien een idee om vandaag de knoop door te hakken? Ik denk dat de regen van de afgelopen tijd + de stormschade niet echt snel weg zijn ivm de slechte drainage in het gebied..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:52

Zelf ben ik nu in Groningen i.v.m. een concert vanavond. Ik zal Judith benaderen en ik ben het helemaal met jullie eens. :j

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:15

Ik ben vanmiddag in Leeuwarden in het bos geweest met de hond, was erg nat. Is wel geen Oenkerk natuurlijk :P maar denk niet dat t daar beter is..

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 22:36

Let op!

Ik denk dat het voor nu beter is om deze meeting af te lassen, dit in verband met het slechte weer en de aanhoudende regen. Daarnaast is door de storm het bos ook nog eens niet goed begaanbaar. Ik denk dat het de beste beslissing is om helaas deze mooie meeting af te lassen, ik vind het heel jammer maar ik hoop dat jullie het begrijpen. De modellen die zich allemaal aan hebben gemeld heel erg bedankt. Ik zou graag in het voorjaar weer een meeting organiseren in Oenkerk of misschien bij het Canadameer. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Sorry. -O-

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:38

Geen punt, weer blijft toch een onvoorspelbare factor.
Mochten er fotografen zijn die toch graag een ochtendje willen oefenen, jullie zijn ook bij ons welkom :) Geen bos dan, maar wel een grote bak waarin ze los kunnen (en ook flink gaan).

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:47

verstandig likemaaike.. jammer, maar het is niet anders...