Dames ik moet me even excuseren.. Ik ben sinds afgelopen woensdag ziek,griep. En ik trek het echt ff niet om naast het dagelijkse leven ook nog foto's te doen Ik hoop dat ik me maandag of dinsdag weer goed genoeg voel om er aan verder te gaan!
Ik vind t op zich mooi alleen deze pose van t model vind ik wat minder. Bij die van Magic vond ik t bijvoorbeeld wel heel gaaf Stephanie. Beterschap evelyne, hopelijk voel je je gauw weer beter! ( niet voor de foto's hoor!! Ziek is gewoon bah!)
Beterschap Evelyne! Ik probeer tussen door aan de foto's te werken. Ik denk dat ik vanavond er wel weer een stel af heb. Moet zo eerst weer wat bedrijven gaan fotograferen.
Sommige foto's vallen misschien wat donker uit. Komt omdat me laptop niet goed stond ingesteld kwam ik later achter. Maar als er foto's worden nabesteld kan ik dit altijd nog even verbeteren
Yentel is ook bijna af en ik zal vanmiddag en vanavond er ook nog proberen een aantal af te krijgen. Zo eerst maar weer eens naar school toe
Jammer dat het weer niet zo zonnig was waardoor ik me iso moest verhogen en de foto dus iets minder van kwaliteit is als normaal. Maar ik vond deze foto toch wel wat hebben
Oh! Oh! Oh!! Das de mijne!! Nu ben ik natuurlijk niet meer onpartijdig Vind t zo leuk dat er toch ook weer hele andere foto's bij zijn, dat t toch bij allemaal anders is geworden. Ik vind ze gaaf! En wat kan ze toch lekker sjouwen he!