kan helaas maar 2 foto´s bekijken. snik. Wat kost het om een foto op webformaat te krijgen, ben natuurlijk met de verkoop van showman bezig en zie in ieder geval 1 foto die ik graag in de advertentie zou willen plaatsen
Gestaag ga ik door (super druk bezig met mijn nieuwbouw woning). December gaat de paal erin maar meteen druk met keukens etc uitzoeken.
Vandaag nog even kijken hoe ver ik kan komen met Dream en de losfoto's van Dream, May en Tyra. En dan volgende week Pearl afmaken en dan heb ik ze allemaal gehad .
Ik ben met een nieuwe site bezig en wou vragen aan jullie of ik wat foto´s mag gebruiken daarvoor. De foto´s worden dan op klein formaat geplaatst en indien het erop staat met jullie logo uiteraard en anders wordt het onder de foto gezet. In ieder geval komt er duidelijk vermelding van wie foto´s gebruikt zijn.
Ik heb wat foto´s gezien die helaas alleen via bestelling kunnen, zou het graag willen doen en er zullen best nog wel bestellingen gedaan worden (in ieder geval bij Veronique en Frederike) alleen heb ik de afgelopen week 4 keer een dierenarts nodig gehad dus mijn financiën zijn wat je noemt even minimaal.
Volgens mij heb ik ook van een aantal mensen nog niet alle foto's klopt dat?
xMiinh
Geplaatst: 31-10-13 20:30
Mijn foto's mag je voor je site gebruiken! Mits uiteraard met naamsvermelding