het is voor mij de 1e keer (ook de 1e keer dat ik iets organiseer) , dus ik ben als de dood dat ik iets verkeerd doe of vergeet .
er word zoveel werk ingestoken en ik wil niemand laten stikken snap je . daarbij ben ik graag alleen dus om met 15 mensen en aanhang (grooms , hulp etc.) te zijn is voor mij een heel groot gegeven .
op de dag zelf zal het wel rustiger zijn , maar als ik voor de lens sta zal ik super nerveus zijn
Erna_
Geplaatst: 12-08-13 12:17
Wij fotografen bijten niet hoor, we zijn altijd hartstikke aardig
Ik bijt ook niet hoor En May ook niet. Hoop dat ze op het terrein rustig is.. Anders mag mevrouw eerst 's morgens voor we vertrekken aan het werk om der extra energie kwijt te kunnen. hihi
Ik heb diverse korsetten maar geen idee of ik Rogan nog opkom dan
cherell0
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-13 18:46
ik heb wel op een foto zitten knutselen wil je die zien (niet letten op mijn teken kunsten ). lijkt overigens niet op de uiteindelijke jurk , dit was meer voor het idee
over dat korset , ik denk dat het wel kan afhankelijk hoe lenig je bent .
De fotografen zullen van jou verwachten dat jij met je paard kunt poseren netjes met oortjes naar voren. Wss eerst naar het paard zonder zadel en erna ohz. Even kijken hoe we dat eigenlijk handig kunnen doen. We mochten op de grasveldje komen wat ik had aangewezen toch? Niet alleen op stenen gedeelte? Anders moet model poseren en iedereen fotograferen en dat afwisselen.