en wat heb jij een leuke vader dais!!! echt leuk dat ie zo meedeed en geintresseerd was!!
Lipydo
Geplaatst: 29-07-13 19:21
golddigger08 schreef:
en wat heb jij een leuke vader dais!!! echt leuk dat ie zo meedeed en geintresseerd was!!
+1!
daiswees
Geplaatst: 29-07-13 19:23
Aahw zo lief !
lovelanga
Geplaatst: 29-07-13 19:24
Inderdaad! dat wordt veel koffie drinken Lotte
Bagheera_206
Geplaatst: 29-07-13 19:24
Ik ben weer thuis en ben mijn foto's aan het importeren. Het was een erg mooie locatie! Mooie modellen. Goede visagiste en een erg gezellige groep. Ik heb mij in ieder geval prima vermaakt! Ik hoop jullie ook. Helaas heb ik Samantha niet op de foto kunnen zetten, maar de rest wel. Sorry Samantha.
Straks eens kijken of er een paar toffe platen tussen zitten.
@Lotte: Werkze nog!
@Christa: Je kunt op jouw wereldreis prima een uiltje knappen. Als je maar geen overstapjes mist.
Ik ga nu hard aan het bewerken Heb van Christa helaas geen goede foto's, alleen samen met Daisy en Myrthe. De foto's van Lotte op het dak zijn ook niet zo super geworden maar ik kijk even of ik daar nog wat van kan maken
Ik vond het ook super leuk! Zeker naar mn zin gehad, erg mooie locatie en gezellige mensen Jammer dat ik weer iets kapot moet maken maar hopelijk wordt dat allemaal opgelost!
Veder ben ik erg nieuwsgierig naar alle foto's ! En ja jammer Richard, maar ben wel ook erg benieuwd naar jou werk
Floepie86
Geplaatst: 29-07-13 20:51
Ik kan morgen pas aan de slag, nu geen tijd voor. Heel de dag met koppijn rondgelopen, vandaar dat ik zo rustig en teruggetrokken was.
Haha, graag gedaan Wendy! Is dat oude wrak van mij nog ergens goed voor geweest ook
Samantha dat kan gebeuren, hoop ook dat t weer gemaakt kan worden.
En inderdaad, erg leuke vader heb je Daisy! Toonde veel interesse en praatte lekker met iedereen